Tuunattu keittiö.... (Sis.kuvan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnnaBuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

AnnaBuu

Aktiivinen jäsen
29.07.2009
1 029
0
36
Tuli kamala into tehdä jotain tuolle keittiölle kun kaikki seinät on valkoisia.K-raudasta löytyi mun mielestäni niin ihanaa tapettia millä sai kivan heräte seinän.

Oon niin tyytyväinen loppu tulokseen!Tykkään ihan valtavasti! :wave: =)

http://kuvaton.com/k/nS0.jpg

Samalla innolla alkaa nyt makkarin tuunaus...löytyi myös sinne aivan ihku tapetti...valmistunee joskus tänä yönä.Voin laittaa sit kuvia siitäkin loppu tuloksesta. :D

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Muuten hyvä, mutta miksi nuo juntit lampetit vai mitkä liekään ja vielä juntimmin sommiteltuna. Yäk.

Ne on Partyliten takorautaiset seinälampetit joista en luovu.Musta nekin on niin upeat. =)

Partylite on niin passé. Pahempi kuin Unikko-kuosi.

Ei ole mun makuun, mutta ei tarvi ollakaan, pääasia, että ap tykkää :) Joo nuo verhot vaihtaisin modernimpaan ja todellakin rengaskappaan, tuo tyylikkyyttä ja ilmavuutta ja kanagas jotain yksiväristä´.

Alkuperäinen kirjoittaja d:
Verhot, pöytäliina ja mieluusti pöytäkin vaihtoon.
Ei sovi tuohon.

En malta vielä pöytää vaihtaa ihan käytännön syistä,on pian toinenkin pieni talossa ja hakkaa lusikalla jälkiä pöytää kun istuu tuolissa.Tuo on ostettu 3,5v sitten ja maksoi 800e niin en malta vielä...

...Muutama vuosi kun pienet kasvaa vähän niin maltan laittaa uuden pöydän sit. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Kiva ja pirteä minusta =) Pöytä vain ei oikein istu uuteen tyyliin... mun silmään tuohon sopisi musta kalusto.

Mä tykkäisin myös mustasta,sellasesta aika massiivisesta. =)

Mutta tosiaan vielä ei malta ettei sitten harmita kun tiedän että nää pienet saa siihen jälkiä aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja d:
Verhot, pöytäliina ja mieluusti pöytäkin vaihtoon.
Ei sovi tuohon.

En malta vielä pöytää vaihtaa ihan käytännön syistä,on pian toinenkin pieni talossa ja hakkaa lusikalla jälkiä pöytää kun istuu tuolissa.Tuo on ostettu 3,5v sitten ja maksoi 800e niin en malta vielä...

...Muutama vuosi kun pienet kasvaa vähän niin maltan laittaa uuden pöydän sit. =)

Mistä ollenkaan löysot tuollaisen ysärihirvityksen tuollaiseen kiskurihintaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Kiva ja pirteä minusta =) Pöytä vain ei oikein istu uuteen tyyliin... mun silmään tuohon sopisi musta kalusto.

Mä tykkäisin myös mustasta,sellasesta aika massiivisesta. =)

Mutta tosiaan vielä ei malta ettei sitten harmita kun tiedän että nää pienet saa siihen jälkiä aikaan.

Noin ahtaaseen tilaan kannattaisi hommata jotain "kevyempää".

Yhteistyössä