Tuunasin keittiön tuolit =)

Alkuperäinen kirjoittaja sophie:
Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:
voisit tulla tuunaamaan meijänkin tuolit :)

Missäpäin asut? voisin tullakin

:D

vähä kaukana susta :D meillä on samanlaiset tuolit ja ne kangasosat on tosi ruman näköset..pitäs ite varmaan viihtiä niille jotain tehdä.

näis oli tummansininen kangaspäällinen, joissa pieniä neliöitä... ja 3 vuodessa näkyi kyllä jugurtit ym kaatuneet mehut... saa nähdä, kauanko pysyy hyvinä nämä päälliset...

Kuosi ei oo ihan mun mieleen, mut muuten siisti ja kiva uudistus. Onko tuo tuoli ollut alunperin ihan puuistuimella, meillä kun tuntuisi olevan vastaavanlainen tuoli tuolla ruokapöydässä?

vähä kaukana susta :D meillä on samanlaiset tuolit ja ne kangasosat on tosi ruman näköset..pitäs ite varmaan viihtiä niille jotain tehdä.

näis oli tummansininen kangaspäällinen, joissa pieniä neliöitä... ja 3 vuodessa näkyi kyllä jugurtit ym kaatuneet mehut... saa nähdä, kauanko pysyy hyvinä nämä päälliset...

meillä just samanmoiset tuolit ja nuo sini neliöiset kankaat. olleet jo reilut 4 vuotta ja on ne hyvinä pysyneet kun mä sentäs olen niitä pessyt aina säännöllisin väliajoin =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

meillä just samanmoiset tuolit ja nuo sini neliöiset kankaat. olleet jo reilut 4 vuotta ja on ne hyvinä pysyneet kun mä sentäs olen niitä pessyt aina säännöllisin väliajoin =)

Joo, kyl mäkin niitä yritin putsata, mutta kangas sellaista, ett siinä näkyi silti ne tahrat...

minä näpräsin pari kk:ta sitten kans nuo keittiön penkit. Olin alusta asti inhonnu niitä kankaita, nyt ovat kyllä mageet. Hienolta näyttää sullakin olevan! Kyllä passoo istua :)

Yhteistyössä