p*ska äiti
millä hemmetin oikeudella mies saa mennä harrastuksiin yms kun mä täällä kantelen aamusta iltaan kuukauden ikäistä ja kuuntelen parivuotiaan kiukuttelua.niin kauan on hyvä kun vauva nukkuu ja voin leikkiä tytön kanssa,mutta kun vauva herää,joutuu tyttö leikkimään itsekseen ja raivoo siitä.
ja onhan mun jossain välissä ruoka ja kotihommatkin tehtävä.ite tuun niin kiukkuseks kun on kämppä sekasin ja pas*anen.
nyt käytiin kauheeta tappelua miehen kanssa siitä kun mä sanon,etten jaksa ja pyysin sitä olla menemättä reeneihin tänään.mulla oli jonkinasteinen synn.jälk.masennus ekan jälkeen ja nyt näyttää pahasti siltä että samaan menee...ainakin tänhetkinen olotila on just semmonen.
nyt kun sain pienen nukahtamaan,isompi heräs...taas mennään...
ja onhan mun jossain välissä ruoka ja kotihommatkin tehtävä.ite tuun niin kiukkuseks kun on kämppä sekasin ja pas*anen.
nyt käytiin kauheeta tappelua miehen kanssa siitä kun mä sanon,etten jaksa ja pyysin sitä olla menemättä reeneihin tänään.mulla oli jonkinasteinen synn.jälk.masennus ekan jälkeen ja nyt näyttää pahasti siltä että samaan menee...ainakin tänhetkinen olotila on just semmonen.
nyt kun sain pienen nukahtamaan,isompi heräs...taas mennään...