ekaks kiitän niitä,jotka ymmärtää mua ja tokaks niille ketkä ihmettelee miks kannan vauvaa koko ajan...edes sairaalassa vauva ei nukahtanut itekseen sänkyyn,vaan syliin piti nukahtaa.joo,ja lasken vauvan kyllä pakon tullen sylistä kun täytyy esim esikoinen pukea päikkäreille tai pestä pylly,mutta vauva huutaa tän ajan.ei kaikkien vauvat vaan nukahda itekseen,sen pitäis olla selvä kaikille.
mä saisinkin miehen puolesta mennä yksikseni johonkin,mutta vauva ei juo pullosta...ja sit musta tuntuu että vrk:n tunnit ei riitä kaikkeen...noh,ehkä vaan teen asioista vaikeempia mitä ne todellisuudessa on.mutta se ei silti poista tätä huonomuudentunnetta ja itkusuutta musta.halusin niin paljon ison perheen,mutta ei musta ole edes kahelle lapselle hyväks äidiks.
onneks mun oma äiti tuli nyt ja vei esikoisen pihalle kun mä en näiden kahden kanssa pääse...(kuitenkin joku ihmettelee miks en,ni syitä on:3.kerros,vauva ei viihdy vaunuissa,ei tuplarattaita,esikoinen ei jaksa kävellä)
niin ja sille joka suositteli eroa:ehkä me silti yritetään päästä yhteisymmärrykseen...