Tuulimuna...onko täällä muita?

:'( Torstaina 3.2.05 todettiin tuulimunaraskaus... :'(
Onko täällä muilla todettu?
Miten kauan teillä on vuoto kestänyt?Entä onko ollut kovia kipuja?
Mulla jälkitarkastus helmikuun lopulla.
Olo on vaan tyhjä ja itkuinen..... :'( :'( :'(
 
kuin myös
Minulla todettii lokakuun lopulla viikoilla 9+2, tehtiin kaavinta, vuoto kesti päivän ja se oli fyysisesti siinä. Nyt jo kahdet kuukautiset välissä ja yritystä uuteen on.
Oikein paljon voimia, kyllä se ajan kanssa helpottaa :hug:
 
minulla todettiin tuulimuna v.2002.rv 11 ei löytynyt sykettä ja sitten viikon päästä sain vasta ajan lääkärille joka ultrasi sitten,ei löytynyt sikiötä..
lääkäri tuumasi vaan että menes kotia ja kyllä se kohtu tyhjenee itsestään varmaan piakkoin.jos kamalat kivut tulee niin voit sitten käydä äitipolilla tarkistuttamassa tilanteen.

no odottelin pari viikkoa,ja sitten rv 14+1 alkoi tiputteluvuoto ja seuraavana yönä alkoi kamalat kivut ja todella runsas vuoto.kohtu tyhjeni muutamassa tunnissa ja kivut loppui samantien,vähäistä vuoto kesti pari viikkoa.
 
tyttövauvaa vailla
Mulla oli tuulimunaraskaus ekan ja tokan lapsen välissä. Mulle ei ehtinyt tulla yksiäkään kuukautisia pillerien lopettamisen jälkeen vaan testi näytti heti plussaa. Mitään raskausoireita ei tullut, rinnat eivät olleet kipeät eikä tullut mitään pahoinvointiakaan... ihmettelin sitä parhaalle ystävälleni ja sanoinkin puoliksi leikilläni, että onkohan siellä mahassa oikeasti yhtään mitään kun ei tule mitään oireita.
:(
Vkolla 8 alkoi sitten rusehtava vuoto joka muuttui parissa päivässä vereksi. Olimme kesälomareissulla sukulaisissa, joka sitten menikin mönkään minun juostessa pariin otteeseen paikallisessa sairaalassa.
Mitään kaavintaa ei tarvittu, kaikki tuli itsestään ulos.. :snotty:
Sitten pari kuukautta käskettiin odottaa uuden raskauden yritystä ja heti sen jälkeen tärppäsikin =)
Ja heti tuli myös normaalit raskausoireet joten tällä kertaa tiesin, että siellä masussa on muutakin kuin tyhjä sikiöpussi...
Kaikki meni hyvin ja nyt meillä on siis kaksi poikaa (8 ½v. ja 6 ½v.) ja nyt tekisi vielä iltatähteä mieli.. :D

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2005 klo 14:10 tyttövauvaa vailla kirjoitti:
Mulla oli tuulimunaraskaus ekan ja tokan lapsen välissä. Mulle ei ehtinyt tulla yksiäkään kuukautisia pillerien lopettamisen jälkeen vaan testi näytti heti plussaa. Mitään raskausoireita ei tullut, rinnat eivät olleet kipeät eikä tullut mitään pahoinvointiakaan... ihmettelin sitä parhaalle ystävälleni ja sanoinkin puoliksi leikilläni, että onkohan siellä mahassa oikeasti yhtään mitään kun ei tule mitään oireita.
:(
Vkolla 8 alkoi sitten rusehtava vuoto joka muuttui parissa päivässä vereksi. Olimme kesälomareissulla sukulaisissa, joka sitten menikin mönkään minun juostessa pariin otteeseen paikallisessa sairaalassa.
Mitään kaavintaa ei tarvittu, kaikki tuli itsestään ulos.. :snotty:
Sitten pari kuukautta käskettiin odottaa uuden raskauden yritystä ja heti sen jälkeen tärppäsikin =)
Ja heti tuli myös normaalit raskausoireet joten tällä kertaa tiesin, että siellä masussa on muutakin kuin tyhjä sikiöpussi...
Kaikki meni hyvin ja nyt meillä on siis kaksi poikaa (8 ½v. ja 6 ½v.) ja nyt tekisi vielä iltatähteä mieli.. :D
Mulla koko asia alkoi maanantaina 31.1 tiputteluvuodolla, joka välillä oli pois ja taas tuli vähän.Torstaina 3.2 aamulla vuoto tuli runsaammaksi ja oli vähän kipua...kävin näytillä sairaalassa ja lääkäri totesi tuulimunaraskauden olevan kyseessä.Raskausoireet mulla oli aika vahvat, rinnat oli tosi kipeet ja pahaa oloakin riitti ja mikä väsymys...nyt on vuoto jo melkein loppu ja sikiöpussi, kudokset ja hyytymät on tulleet itestään ulos...jonkin verran oli tuota supistelukipua...suositteli odottamaan yhdet kuukautiset ihan palautumisen vuoksi...mulla oli ensimmäinen keskenmeno vuosi sitten 23.2 rv 6+0 ja nyt oli rv 7+3....onneksi olen saanut kaksi tytärtä...niin se poikahan meiltä puuttuu...ikääkin on jo melkein 41 ja miehellä 48 \|O
Toivottavasti vielä tärppäisi :/ :whistle:
 
Cat
joo ikävä kyllä on... mulla jo kolme tuulimunaa peräkkäin. kaikki alkoi pienellä tiputtelulla jota seurasi runsas vuoto ja kamalat kivut, vuotoa kesti noin 8vrk. en ole tarvinnut kaavintaa. nyt on huoli voinko enää milloinkaan saada vauvaa? onko kellään kokemusta, keskenmenojen jälkeen normaali raskaus? (minulla on 5vuotias poika siitä kiitollinen) =)
 
saman kokenut
Minulla kaksi tuulimunaraskautta ihan peräkanaan. Alkoi kanssa pienellä vuodolla ja molemmista kaavinta. Minulle ainakin olivat hirveän rasklaita kokemuksia ja päätinkin, että enään en uskalla kokeilla. Onneksi kuintenkin uskaltauduin muutaman vuoden jälkeen, sillä nyt minulla on iki ihana poika 1v.

Ensimmäisellä kerralla lääkäri sanoi, että ei todennäköisesti toistu koska tilastollisesti lähes olematon riski, mutta olin sitten ehkä tilastollinen poikkeus.
 

Yhteistyössä