tuulahdus rakkaudesta

Kesäinen aurinko paistoi täydeltä taivaalta ja taivas oli pilvettömän täydellinen, sininen kuin unelma. Istuin laiturilla heilutellen lakattuja varpaitani. Lakka muistutti aavistuksen purppuraa..tai ehkä sittenkin pinkkiä, jotain ihanaa kuitenkin.
Saatoin nähdä mien pikkuiset kalat uiskentelivat peilikirkkaassa vedessä ympäriinsä,kuin kiusoitellen,tutkien uteliaina etuvarpaitani, kuin maailman ihaninta syöttiä.

Aurinko lämmitti mukavasti selkää ja niskaani. Poskeni olivat muuttuneet auringon ihanasta lämmöstä helakan punaisiksi. Hiukseni hulmusivat vienon tuulen tahdissa ja sai kaulani kutsuvan avoimeksi. Ylläni minulla oli paita,jonka kaula-aukkoon ei paljon ollut kangasta tuhlattu.
Pyöreähköt rintani erottuivat selkeästi aina tuulahduksen osuessa kohti, lyhyt hameeni kohosi lähes korviin. Nännini olivat napakasti kovettuneet, mieleni teki hipaista niiden päitä kevyesti.
Kastoin sormiani järviveteen ja kuin salaa hivutin käden paitani alle. Samanaikaisesti järven pintaan heijastui suloisen miehen muodot, tiukoissa turkoosisissa uimahousuissaan, vatsaani kipristi mukavasti.

Tunsin hellät,mutta varmat kädet hartioillani, hyväillen kaulaa sekä niskaani. Otteet olivat samanaikaisesti arat ja epäilevät.
Tartuin kevyesti ranteestasi ja siirsin sen toisen rintani päälle.
Hyväilit etusormellasi yhä kovettuvaa nänniäni, voihkaisin mielihyvästä. Toinen kätesi oli jo rohkeampi, hivuttauduit kuin salaa hameeni alle. Paljas ihoni saa hengityksesi voimistumaan yhä nopeatempoisemmaksi.
Tunnen sormesi hiipivän sisälleni, hyvällen nipukkaani ja käyden nopeasti sisälläni. Käännät minut vasten rintaasi ja tunnen miten miehekäs karvoituksesi on aavistuksen kostunut.

Näykin hampaillani nänniesi pintaa, leikitellen kostealla kielelläni jykevää rintaasi vasten. Olet komea kuin kiiltokuvapoika, ihanan syötävä. Epävarmuutesi saa minut kiihottumaan entisestään. Epäröivin silmin katsot minua syvälle silmiin kuin anellen lupaa tehdä jotai taivaallista, niin taivaallista,jonka muistaisimme ikuisesti.
Siirrän huuleni hitaasti kohti, suutelen sinua ahnaan hellästi, niin hellästi, että maistan makean mansikan, vaniljan ja mintun vivahteet, voi miten ihanalta se tuntuikaan.

Pitkät kastanjan ruskeat hiukseni heilahtelevat rintojani vasten, kutittaen kuin viattomat valkoiset höyhenet.
Siirrät hiukseni selälleni ja kaadat minut varoen vasten laiturin kantta. Tunnen selkääni vasten pienet lankkujen raot,mutta en anna sen haitata, en tällä kertaa.

Työnnyt sisääni kuin varoen minun särkyvän, hajoavan tuhansiksi arvokkaiksi timanteiksi. Nostan jalkani selkääsi vasten, huomaan miten alat tuntua rohkeammalta,työnnyt sisääni yhä nopeammin ja nopeammin. Hidastat yhtäkkisesti vauhtiasi ja pyydät minua kääntymään vatsalleni laituria vasten. Polveni tuntevat samalla tavalla lankkujen välit, auts! mutta en anna senkään haitata, en tällä kertaa. Puristelet pyöreitä pakaroitani, hyväillen selkää ja reisiä. Työnnyt sisääni hitaasti kuin etana tehden matkaansa, voi miten kiihottavalta se tuntuukaan,tulet välillä pois laittaen kalusi yhä uudelleen ja uudelleen sisääni. Tunnen miten lämmin nesteesi virtaa kaarevaa selkääni pitkin kuin lemmenliemi. Kuulen tihentyneen hengityksesi aivan lähelä korvaani..

Suutelen sinua kiihkeästi ja kierähdän yllesi. istun yhä kovettuneen kalusi päälle,liikutellen itseäni tuulen tahdissa, tanssien kuin keijukainen. Annan lähestyvän orgasmin tulla omaan tahtiinsa,hillityn hartaasti. Katsot minua syvälle silmiini lausuen häkellytävän lauseen: "olen ihastunut sinuun rakkaani..."
Häkellyn hieman sanoistasi ja nousen vierellesi istumaan, en uskalla katsoa kutsuviin silmiisi, vaan pulahdan lämpimän veden syleilyyn, ajatellen samalla:"niin minäkin sinuun,rakas mökkinaapurini,niin minäkin sinuun..." =)
 

Yhteistyössä