rakkauden kaarnalaiva.

Punaisenkeltaiset revontulet leiskuivat taivaallla kuin elävät soihdut saaden taivaankannen kirkkaaksi kuin takkatulen. Istuin viileän sillankaiteen reunalla. Kauniin kaareva silta oli kuin unelmien sadusta, norsunluun valkoinen ja jykevän varma. Sillan alitse vei loriseva joki, jossa pieni ja heiveröinen kaarnalaiva purjehti kohti päätesatamaa, kuka lie sen tehnyt ja miten pitkän matkan seilannut.
Suupieleni vetäytyivät vienoon hymyyn muistellessani lapsuuden kaarnalaivoja,pikkuruisine ratamonlehtineen.

Vieno tuuli huiskaisi juuri pestyt hiukset kasvoilleni. Teräväkärkiset hassun näköiset kenkäni pilkottivat kaiteen reunalla.
Tiukat farmarit nipistivät aavistuksen vatsaa. Kuulin takaani pienen rahinan,kuin askeleet, jotka kohdistuivat minuun. Katselin päättäväisesti eteeni ja yhtäkkiä tunsin miten lämmin kämmenesi tarttui kevyesti rintaani avoimesta kaula-aukosta,jonka juuri tätä hetkeä varten olin avannut. Avasit vielä yhden napeista ja hyväilit kevyesti nännieni pintaa. Hivutit kätesi hieman alaspäin kohti lanteitani puristellen pyöreitä pakaroitani.

Tunsin nenääni ihanan eksoottisen parfyymin. Ilta alkoi hämärtyä ja sai jokaisen puun ja pensaan näyttämään jännittävän liikkumattomilta. Käännyin sinuun hitaasti ja katsoen syvälle ruskeanpuhuviin silmiisi, olit taivaallisen komea, kuin barbienukke.
Hyväilit hellästi poskeani ja leukaa. Suutelin sinua suoraan suulle silmissäni leimahdus kiihotuksen taikaa. Pelkkä varma katseesi sai polveni nuudeleiksi. Komean jykevät käsivartesi pullottavine suonineen ottivat minut hellään syleilyyn,kuin yksinäisen linnunpojan lämpimään huomaansa.
Käännät minut kaidetta vasten avaten varoen vetoketjuni. Heiveröiset pikkuhousuni pilkottivat pakaroitani vasten, tunnen miten alapääni kostuu entisestään, saat minut taivaalliseen kiihkoon. Siirrät pöksyni sivumpaan ja työnnät paksun jäykän elimesi takaani. Alapääni litisee aavistuksen kiihkostaan. Tartut minua kevyesti kullankeltaisista hiuksistani ja voihkaiset syvään. Liikut sisälläni, välillä ottaen pois ja jälleen tunkeutuen kuin kiellettyyn. Voihkin mielihyvästä ja toivon,ettei lähistöllä olisi kävelijöitä. Nostan jalkaani ylös kaidetta vasten, hyväilet sorminesi minua kaikkialta. Kosteat huulesi suukottelevat niskaa ja selkääni.

Puristelet hyppeleviä rintojani ja lisäät vauhtiasi. Käännät minut itseäsi kohden ja imet kovettuneita nännejäni pyöritellen kieltäsi ympäriinsä. Laskeudun kuin salaa alaspäin ja otan elimesi suuhuni, imien kuin lempimakeista. Voihkit mielihyvästä. Laitan elimesi pulleiden rintojeni väliin ja liikut siinä kuin keinulauta edestakaisin. Lipaisen kielelläni terskaasi,maistut neutraalin kiihottavalta. Nostat minut istumaan kaiteelle ja työnnyt minuun ahnaan itsevarmasti. Kiedon jalkani selällesi ja kehotan sinua antamaan rakkauden ihanat siemenet sisääni.
Tahdot vielä pidätellä itseäsi liikkuen enää vain vähän. Liikun sinuun vastaliikkkeellä, heijaten itseäni kohti.

Alapääni tuntuu märän puutuneelta. Näen miten iso kalusi liikkuu sisääni. Paljas alapääni näyttää hämärässä herttaisen viattomalta. Suutelet minua ahnaasti ja huomaan miten et enää jaksa pidätellä itseäsi, annat sen tulla hitaasti sisääni, painautuen aivan minua vasten. Hengästyneenä käperryn syliäsi vasten, tuntien kevyet hikipisarat rinnallasi. Käännyn kohti solisevaa puroa nähden pikkuruisen kaarnalaivan juuttuneen puun juureen tai kantoon. Suupieleni vetäytyivät jälleen hymyyn, voi miten ihanalta tunnuitkaan, oma rakkaani.
Tahdon olla vain tässä, hiljaa katsellen jonnekki kaukaisuuteen,jolle ei ole päämäärää. Tunnen jälleen lämpimän kätesi haaroissani, voi taivas,tätä minä olen odottanut, hyväile minua loputtomiin rakkaani... Toivon, että kaarnalaiva pian jatkaisi matkaansa.. ihan pian..
 

Yhteistyössä