Tutustuin mukavalta vaikuttavaan mieheen, vaihdettiin numeroita, mutta mitäs tästä sanotte?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
!!!!
Luulen että jos/kun yrität päästä miehestä eroon, se ei tule onnistumaan noin vain. Varaudu vaihtamaan numerosi ja laita oveesi turvaketju. Tällaisiä asioita itse olen joutunut tekemään kun ihasta prinssistä kuoriutui sairas hirviö.
Toivottavasti sinulla olisi parempi tuuri mutta alku ei ainakaan ole kovin lupaava
 
ilmiö
Mulla tollanen käytös aiheuttaa myös sellaisen, että menee maku koko touhusta. Olen ollut suhteissa/tapaillut parin hieman sairaanpuoleisen henkilön kanssa ja tuontyyppisestä se on alkanut. Tällä kokemuksella pistäisin poikki tuohon, en osaisi enää suhtautua mieheen...
 
"xyz"
[QUOTE="vieras";23988271]Ei hyvä. Tee testi, sano meneväsi likkakaverisi kanssa syömään ja katso miten reagoi ja terrorisoiko soitoilla.[/QUOTE]

Tai "työkaverin" kanssa.
 
"Hui"
[QUOTE="huh";23988273]Asia voi olla kahdella tavalla:

1. Mieheltä meni ajantaju ollessasi saunassa ja siksi uudesta tuttavuudesta huolimatta laittoi uuteen tuttavuuteen sävyltään täysin epäsopivan ja töykeän viestin. Mies unohti, että et voi puhua tiettyyn aikaan ja soitti silti.

2. Mies on vähän vialla päästään, ja siksi soitti sinulle 5 kertaa 0,5 h aikana tietäessään sinun olevan saunassa ja lähetti uhkaavan viestin. Samasta syystä päätti tarkistussoittaa sinulle, kun ilmoitit olevan paha aika puhua.

Kumpi sinusta on todennäköisempää? Etkö sinäkin päädy vaihtoehto kakkoseen? Juokse karkuun tuollaista kun vielä voit![/QUOTE]

PEESI!
 
Tapailin kerran vähän aikaa miestä joka oli tuollainen, että jos en vastannut puhelimeen, niin puolessa tunnissa oli voinut tulla 10 puhelua ja monta viestiä, hirmu epäluuloinen tyyppi. Lopetin jutun ja meni pari kk, että joka kerta kun olin kaupungilla ja satuin näkemään tämän tyypin, niin sehän seuras mua siellä kaupungilla, kerran jopa löi mua selkään.

Ei kannata jatkaa, jos jo nyt on tuollainen.
 
Lunatic
Varotuskellot alkais soimaan, mutta vastaisin että "OLIN SAUNASSA, kuten sanoin. En vastaile sillon puhelimeen!!!".
Kuulostaa vainoharhaselta..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
näin
[QUOTE="vieras";23988112]Mulla nousi karvat pystyyn heti. Yhden sairaalloisen mustasukkaisen miehen kanssa 5 vuotta eläneenä en enää ikinä suvaitsisi mieheltä moista käytöstä. Vastaisin, että "olin saunassa eikä ole tapana pitää kännykkää mukana siellä. Mistä hyvästä moinen viesti?" Ja miettisin orastavan suhteen jatkoa hyvin tarkkaan.[/QUOTE]

peesaan...
 
"Lila"
Olin käynyt kerran kaffella erään miehen kanssa. Seuraavana päivänä soitti ja mulla meneillään pitkä puhelu yhden ystävän kanssa (nainen). Taisi kestää tunnin verran. Mies tivaamalla tivasi kenen kanssa keskustelin. Lopulta vastasin, että äidin...

Tämä suhde loppui hyvin lyhyeen. Mies valehteli nimensä, ammattinsa jne. kaiken.
 

Yhteistyössä