tutun komentti satutti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
näin yhtä tosi vanhaa tuttua vauvan kanssa ja se sit kurkkas tuomasta vaunuihin ja sanoi no huh huh onpas aika tuhdissa kunnossa et kannattasko antaa maitoa vähemmän :'(

onhan se vähän pullukka vai näyttääkö teidän mielestä liian ''lihavalta''

http://www.aijaa.com/v.php?i=543178.jpg

No mä en usko että vauvaa kamalasti voi maidolla liikaa syöttää, kyllä ne ylimääräset tulee pois itekseen. Sun pitää seuraavaksi tutulles sanoa että ootpa pullukka, pitäskö syödä vähemmän :saint:

Höpsis, nätti vauva!

Nää on näitä samoja fiksuja tyyppejä kun mun kaveri joka meinas että "sullakin se synnytys menee varmasti helposti kun sullakin tuota läskin röllykkää on." Siis täh! en tajua tuota logiikkaa. Tälläsillä ystävillä, kuka kaipaa vihamiehiä :saint:

ihanahan se on. :) ei kannata kuunnella kateellisten tai ajattelemattomien tölväsyjä. mulla on itelläkin tässä sykyssä yks pikku tirppis, ikää 2,5kk... :)

Aivan ihana vauva!!!! :heart: ja sopivan kokonen hän on. ja niiiin söpö!

oli kyllä tosi törkee tuttu. vaikka vauva olisikin pullukka niin ei tod tarvii rajoittaa sen syömistä. ne kasvaa omaa tahtia.

huh, huh...että pitäis laittaa vauvoja laihiksel. ärsyttää tommosia. yrittiköhän se vaan olla "hauska". niitäkin löytyy. mun sisko "ehdotti" kerran puhelimessa kun vauva jutteli vieressä että venäjällä ne teippaa niitteen suut kiinni. :headwall:

no just,jopa oli kommentti :headwall:

meidän 2,5kk tyttöki on paaljon pulleempi.Mutta mitä väliä sillä on??ompa ainaki saanu tarpeeksi ruokaa ja kasvaa ja on terve =)

ja sitä paitti sun vauva on ihan normaalinnäkönen-kokonen :heart:

Ja vielä mitä!Aivan ihana vauva ja iloisen näköinen :heart:

Tiedän että ihmiset voi olla tosi ilkeitä ja kommentit vauvasta on sit sitä samaa luokkaa.Näin myös meillä, kun kaikki vertaa tota meidän 5kk poikaa meidän tyttöön joka oli vauvana paljon pienempi...Siis tietysti poika on kaikkien mielestä lihava :kieh:

Yhteistyössä