Kaunis nimi. Tykkään myös nimestä Norella, sekin täällä on joskus haukuttu. Mut mitäpä nimeä ei..
Onko ihmisten nimet sitten salaisuuksia? Pienen Novan nimeä kyllä tullaan lähivuosina "kuuluttamaan kaikelle kansalle" päiväkodissa ja koulussa, enkä minä nyt näe mitä kauheaa siinä on. Jos joku sanoo että ruma nimi, en antaisi omalle lapselle, niin so what? Kaikkien mielestä jotkut nimet ovat rumia.Hmm.. Suomi on aika pieni maa siihin että aletaan noinkin erikoista (joskin ihan kiva nimi) nimeä nettiin laittamaan, kun ei ole edes vanhemmasta kyse vaan tuttavasta. Netiketit ja muut hyvät tavat hoi! Mä saisin ite kilarit jos lukisin tollasen jonkun mmun tuttavan kirjottamana. Muiden ihmisten nimet ei kuulu nettiin.
Se on BACIbact -basilli ja bakteeri. Oikeessahan sä oot. Mielikuvat on aina henkilökohtaisia. Vanlafaxinista en ole kuullutkaan. Ei kai sulla kuitenkaan oman lapsen nimestä lääke tule mieleen? Tarkotit varmaan, että vois tulla?Tuleehan Venlastakin mieleen venlafaxin (masennuslääke) ja Pasista pasimysin (vai mikä pasibact se nykyisin olikaan). Oma tytär on nimeltään Venla
Nova on ihan jees nimenä. On niitä oudompiakin tullut kohdalle. Tosin jos asiakastapaamiseen tulisi Nova niminen henkilö, niin mielenkiinnolla kyllä odottaisin, että kumpi sukupuoli sieltä tulisi paikalle jos ei olisi hetua näkyvillä, mistä luntata sukupuoli (joskus olen joutunut hetusta katsomaan, että kumpaa sukupuolta olevaa henkilöä odotan).