Tuttipullot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Samaan aikaan toisaalla säilytetään ruokia muovirasioissa, ostetaan muoviin pakattua leipää ja vihanneksia, ja annetaan lapsille muovilautasilta ja muoviastioista sapuskaa. Luonnollisesti vauvakin syötetään muovilusikalla. :D

Ne KAIKKI tuttipullot ovat täysin turvallisia..
ihme vouhotusta taas.

Itse kuuntelin bussipysäkillä tota pullo vouhotusta, ja mitäs se raskaana oleva mamma siinä vieressä teki? veti röökiä kitusiin.. luulempa, että se on PALJONKIN myrkyllisempää, kun yksikään tuttipullo.

[QUOTE="huoh";23478614]Ne KAIKKI tuttipullot ovat täysin turvallisia..
ihme vouhotusta taas.

Itse kuuntelin bussipysäkillä tota pullo vouhotusta, ja mitäs se raskaana oleva mamma siinä vieressä teki? veti röökiä kitusiin.. luulempa, että se on PALJONKIN myrkyllisempää, kun yksikään tuttipullo.[/QUOTE]

Ok!

Ei käynyt sillä röökiä imevällä mammalla mielessä että parhaillaan myrkyttää lastansa..

[QUOTE="Mama";23478641]Ok!

Ei käynyt sillä röökiä imevällä mammalla mielessä että parhaillaan myrkyttää lastansa..[/QUOTE]

No varmaan käynny. Kato varmaan neuvolasta sanottu, että vaarallismepaa on lopettaa. Tulee stressi, ja vauva kuolee yms ;)
Teki kyllä mieli sanoa pari valittua sanaa. Kaiken kukkuraks tuli vetämään sitä röökiään katoksen alle mun vaunujen viereen..

[QUOTE="huoh";23478662]No varmaan käynny. Kato varmaan neuvolasta sanottu, että vaarallismepaa on lopettaa. Tulee stressi, ja vauva kuolee yms ;)
Teki kyllä mieli sanoa pari valittua sanaa. Kaiken kukkuraks tuli vetämään sitä röökiään katoksen alle mun vaunujen viereen..[/QUOTE]

Voi noita ihmisiä. Itse lopetin kuin seinään polttamien kun aloin odottamaan tai paremminkin kun aloimme yrittämään lasta. Siinä oli tarpeeksi syytä ja painoarvoa lopettaa.

Yhteistyössä