Tuttipulloista..

Meillä poika ei suostu pullosta syömään joten nyt ajateltiin kokeilla vielä josko hän siihen oppisi.. Monet ovat kehuneet noita anti-colic pulloja/tutteja ja mietin että nyt voisi sitten ostaa vielä sellaisen ja kokeilla.. Niitä taitaa olla tuo Ainun mam pullo sekä myös aventilla taitaapi olla, osaakos joku sanoa kumpi mahtaisi olla parempi..?
Poitsulla ikää 3,5kk.
 
miu
Itse suosittelen kokeilemaan nuk-pulloa. Meillä suostui lopulta sellaiseen. Ostin vielä erikseen siihen luonnonkumisen tutin ja viimein kelpasi. Siitä saa sitten myöhemmin myös pehmeänokkaisen nokkamukin käyttöön.
 
tärpätti harmaana
Meidän poika kelpuutti aventin. Se oli jotenkin parempi hälle suuhuun se tuttiosa. Ja mekin tosiaan reenattiin se pulloilu ettei mun tarvii olla 24/7 paikalla, ainuista ei syönyt mitään.
 
Ihanaa kuulla vielä uusia ehdotuksia! :) Nii-in hirveetä miettiä että minkäslainen pullo sitä nyt sitten kannattaisi vielä ostaa.. Mietin myös sitä kun sanotaan että jotkut tuttiosat muistuttavat äidin rintaa jne. että muistuttaako oikeasti et onko sillä kyseisellä tekstillä kuinka paljon lopulta merkitystä..
 
Joo meillä kans ainun pulloja eikä todella syö mitään! Vahingossa saattaa imasta kerran pari mutta siihen se sitten jää..Lopulta itkee niin kauan että pääsee tissille. Ja sit syökin hyvällä halulla..
 
tärpätti harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja jastu:
Ihanaa kuulla vielä uusia ehdotuksia! :) Nii-in hirveetä miettiä että minkäslainen pullo sitä nyt sitten kannattaisi vielä ostaa.. Mietin myös sitä kun sanotaan että jotkut tuttiosat muistuttavat äidin rintaa jne. että muistuttaako oikeasti et onko sillä kyseisellä tekstillä kuinka paljon lopulta merkitystä..
Mun mielestä ne aventin tutit muistuttaa juurikin äidin rintaa, ainakin enemmän kuin ainut. Mä käytän edelleen semmosta aika pienille vauvoille tarkoitettua tuttiosaa vaikka vauva on jo reilu 6kk koska sieltä ei se maito tuu niin vauhdilla. Meillä on niitä tuttiosia vastasyntyneelle (sekin käytössä edelleen) ja sitten on myös 3kuisille tarkoitettu ja sekin käytössä.
 
hei
Jos tissistä syöttää, niin mam ei ehkä ole ainakaan paras vaihtoehto, koska siitä tulee aika kovaa. Nukin pullo sisältää Bpa:ta, en suosittele.

Avent, Lovi, Tommy tippee, onhan näitä hyviä. :)
 

Yhteistyössä