Tuttipulloihin uudet tutit?

  • Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti
???
Pitäiskö mun ostaa tulevaa vauvaa varten tuttipulloihin uudet tutit? Esikoinen on niitä käyttänyt joskus pari vuotta sitten, sen jälkeen osa on ollut käyttämättömänä kaapissa ja osa ollut pojan serkulla.
 
"mie"
Jos nyt ihan tosissasi kysyt tuommoista (?), niin tietysti pitää. Ne haurastuu ajan myötä. Olen ollut työni puolesta myös näiden kanssa tekemisissä, eli ehdottomasti uudet turvalliset tutit hankit. Vanhoja pulloja kyllä voit käyttää, kun peset ne hyvin (keität).
 
  • Tykkää
Reactions: Figaroo
Tä? tottakai ostat uudet ja nakkaat vanhat roskiin. Kuka vanhoja tutteja käyttää ja eihän niitä saa käyttääkään ku max 2 kk putkeen ja sit uudet.
Mä käytin molemmilla samoja - ikäeroo 1v 10kk (muutaman kerran koko vauva-aikana juoneet pullosta, enkä viittiny muutamaan kertaa varten lähtee metsästää tommeetippeen tuttiosia lähtee mettästää - ainoot mistä huolivat).
Eriasia mun mielestä jos päivittäisessä käytössä on ollu.
 
[QUOTE="mie";25575717]Jos nyt ihan tosissasi kysyt tuommoista (?), niin tietysti pitää. Ne haurastuu ajan myötä. Olen ollut työni puolesta myös näiden kanssa tekemisissä, eli ehdottomasti uudet turvalliset tutit hankit. Vanhoja pulloja kyllä voit käyttää, kun peset ne hyvin (keität).[/QUOTE]

Tai sitten ei.

Mitä muovia ne on ja missä kunnossa? Muovi ei ole ikuista eikä mitään muovista tuttipulloa suositella käytettävän kuin puolisen vuotta max.

Ja varsinkin, jos pullo on vanhempaa sorttia, onko siinä Bpa:ta? Jos on, sitä suuremmalla syyllä vaihtoon koko pullo.

Lasipullot on eri asia.
 
  • Tykkää
Reactions: Kvart över

Yhteistyössä