Tuttavien kuvia facebookissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei jaksa aina ymmärtää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei jaksa aina ymmärtää

Vieras
Itse en ymmärrä yhtään, kun jotkut kaverit laittavan facebookissa joka ikisestä asiasta suurinpiirtein kuvia facebookiin.. mm. kuinka masu kasvaa viikko viikolta raskauden aikana.. ketä oikeesti kiinnostaa tuollaiset mahakuvat?! Yleensä nää ihmiset sitten ovat muutenkin aika huomion kipeitä ja facebookissa kerrotaan lähes jokainen päivän teko... en vain ymmärrä..

Minä taas en ymmärrä koko facebookia. Uteliaiden ihmisten sairas tirkistelypaikka.
Minulla on ne tutut ympärilläni+tekstarin+soiton päässä, joihin haluan pitää yhteyttä.

En tarvitse siihen jotain jonninjoutavaa urkkimispaikkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Minä taas en ymmärrä koko facebookia. Uteliaiden ihmisten sairas tirkistelypaikka.
Minulla on ne tutut ympärilläni+tekstarin+soiton päässä, joihin haluan pitää yhteyttä.

AIVAN!

No onhan se joillain tirkistelypaikkakin, mutta luulisin että lähinnä niille joilla on muutenkin vanhentunut käsitys nettimaailmasta.

Mä pidän facebookkia sellasena paikkana, jossa tulee pidettyä hieman yhteyttä myös sellaisten ihmisten kanssa, joiden kans ei muuten olla yhteydessä.

mulla asuu paljon ystäviä ja sukulaisia ulkomailla ja facebook on yhteydenpitoon heidän kanssaan oiva paikka!! =) näen heidän valokuviaan ilman että niillä tukitaan sähköposti, voin keskustella reaaliaikaisesti tai kirjoittaa heidän seinälleen jos tulee jotain mieleen tai vaikkapa synttärionnitteluita jne. urkkiminen on facebookissa aika hankalaa jos ihmiset laittaa asetuksensa silleen et niitä ei joka jannu näe :)
mutta sallittakoon mielipide facebookista jokaiselle, tämä on minun kantani :)

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:

Mä taas haluan olla yhteydessä koko maailmankaikkeuteen ja saan kiksejä ajatuksesta, että mua urkitaan salaa! :xmas:

Se on kai tää mun henkinen ikäni (MAX 17 vuotta). Statuspäivityksiäni en sentään koko maailmalle näytä. Kaikkien julkisuudenkipeimmät (henkinen ikä MAX 14 vuotta) näyttävät nekin! :xmas: :xmas: :xmas:

Mä olen aivan kärryillä nettimaailmasta jo työnikin puolesta, mutta silti en halua olla tekemisissä kavereiden ja tuttujen kanssa niin kuin te facebookilaiset. En voi ymmärtää, miten jotain kiinnostaa turhat asiat ihmisistä ja varsinkaan sitä, miten ihmisillä on AIKAA ja intoa päivittää kuulumisiaan nettiin. Siinä sitten jää kaiken lisäksi yhteydenpito soitoin ja tekstiviestein. Minä tykkään tekstailla yhdelle ihmiselle kerrallaan.

Yhteistyössä