V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No kokeilepas itse nukkua puoli vuotta pikku pätkissä, katsotaan sitten, miten suokaasuinen pää sulla on.![]()
Sullekin tekis terää mennä muualle avautumaan ongelmistasi!![]()
Sairaalloinen kiinnostus? Voi jumankeuta tämä on niin tätä nykyaikaa. Ihmisten pitäisi pitää huolta vain omista asioistaan, vaikka toiset voivat selkeästi huonosti ja tarvitsisivat apua. Heitä ei missään nimessä saa auttaa, koska se on sairaalloista. Voi helvetti, vedetään sitten silmälaput päähän ja kuljetaan vaan eteenpäin, välittämättä muista.
Joku voisi nyt kertoa mulle että miksi tämä ketju nyt kääntyy siihen että aloittajaa aletaan mollata, kiusata, hyökätään porukalla päälle?
Tässä ketjussa näkyy täysin selkeä draamankaari, joka kertoo palstan sairaasta nykypuolesta!
Ketju on jo kösitelty aihe selvitetty ja sitten se alkaa.... Haaskalinnut, nälkäiset pahanoloiset hyökkäävät ja loppu on peruspalstahistoriaa.
Nyt kannattaisi jokaisen ketjuun loppupuolella osallistuneen ottaa peili käteensä ja katsoa sinne, lukea ällöttävä oma kirjoituksensa ja pohtia minuutti miksi kokee tarpeelliseksi kirjoittaa tuollaista nettiin!
Joku voisi nyt kertoa mulle että miksi tämä ketju nyt kääntyy siihen että aloittajaa aletaan mollata, kiusata, hyökätään porukalla päälle?
Tässä ketjussa näkyy täysin selkeä draamankaari, joka kertoo palstan sairaasta nykypuolesta!
Ketju on jo kösitelty aihe selvitetty ja sitten se alkaa.... Haaskalinnut, nälkäiset pahanoloiset hyökkäävät ja loppu on peruspalstahistoriaa.
Nyt kannattaisi jokaisen ketjuun loppupuolella osallistuneen ottaa peili käteensä ja katsoa sinne, lukea ällöttävä oma kirjoituksensa ja pohtia minuutti miksi kokee tarpeelliseksi kirjoittaa tuollaista nettiin!
No hei, hanki itsellesi apua! Sinun paha olosi paistaa sieltä tekstin takaa.
Onneksi tähän unettomuuteen on lääkkeensä.Ja varmaan helpompi ratkoa, kun henkinen paha olo, mitä itse kannat.
![]()
Niin, kuten sanoin, heillä ei tällä hetkellä ole hyvin asiat, niin he voivat olla tavallaan kuin tiedottomassa tilassa, miten sen nyt selittäisi. Englanniksi sitä kutsutaan denial-termillä.
Eivät vaan tajua, että toinen on paksuna ja tukevasti.![]()
Enkä tosiaan itse avannut suutani ja kysynyt, just sen vuoksi, että siinä voi olla pieni erehtymisen mahdollisuus. En halunnut nolata ketään.
Mulla vaivaa järjetön väsymys, mikä sekin, on tullut aika monessa kohdassa tätä viestiketjua ilmi, mutta olet näköjään onnistunut viimeiseen asti välttelemään sitä tietoa.
Tiedätkö mitä väsymys aiheuttaa? Vaikka mitä oireita.
Mutta se ei poista sitä faktaa, että tällä tuttavapariskunnalla saattaa olla lapsi tulossa, josta he eivät siis itsekään tiedä.
Ja mä uskon vakaasti, että jos kyse on siitä, että vauvalla olisikin siellä vatsassa joku hätä, tämä miespuolinen henkilö olisi siitä kyllä kysyttäessä avautunut. Sen verran tätä pariskuntaa kuitenkin tunnen.
Mutta siihen uskon, että he voivat olla pihalla muulla tavoin käytännön asioista.
Sairaalloinen kiinnostus? Voi jumankeuta tämä on niin tätä nykyaikaa. Ihmisten pitäisi pitää huolta vain omista asioistaan, vaikka toiset voivat selkeästi huonosti ja tarvitsisivat apua. Heitä ei missään nimessä saa auttaa, koska se on sairaalloista. Voi helvetti, vedetään sitten silmälaput päähän ja kuljetaan vaan eteenpäin, välittämättä muista.