Tuttavapariskunta inttää olevansa pieniin päin, mutta rouva on ihan selkeesti jo viimeisimmillään raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei kuulu, mutta näkyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin, ja minun aivohäröilyn kieliopillinen vääntäminen ei nyt ollut se pointti tässä asiassa. :(
Olen järkyttävän väsynyt, kun olen nukkunut tosi pitkään huonosti, joten siksi ajatukset katkeilee ja takkuaa.

Rouva on päällisin puolin raskaana, kiinteän näköinen vauvamaha. Raskausviikkoja arviolta 34-40, hankalaa sanoa, kun tämä on mahdollisesti toinen raskaus. Hän siis hipelöi vatsaansakin kuin raskaana oleva nainen tekee. Mutta silti, kun minun mies oli udellut, oli tämä rouvan puoliso siis väittänyt vastaan ja sanonut, että ei ole tulossa perheenlisäystä, eli vauvaa.

Mullakin on kiinteän näköinen vauvamaha. Se tuli silloin, kun lihoin. Raskaana en ole, mutta tuo vauvamaha mulla on ollut tuossa jo muutaman vuoden. Onnittelujakin olen "raskaudesta" saanut, mutta sitä vauvaa ei ole näkynyt.

Mutta jos se sinun kaveripariskuntasi odottaa vauvaa, mutta eivät siitä halua puhua, niin onko mielessäsi edes sekunnin sadasosan aikaa käynyt se, että sille ehkä on syynsä.

Mitä, jos he tosiaan odottavatkin lasta, joka on niin sairas, ettei vauva tule elämään synnytyksen jälkeen, kuin muutaman tunnin. Ehkä he eivät tällöin halua jokaisella vastaantulevalle "vauvaonneaan" kailottaa, vaan haluavat pitää asian itsellään. Tai jos he ovat vaikka päätyneet adoptioon, eivätkä aio lasta siis pitää.

Mikä velvollisuus heillä olisi selvitellä raskauksiaan teille ja millä oikeudella te ette jätä tätä pariskuntaa asian tiimoilta rauhaan?

Jokin lääkitys myös aiheuttaa niin pahaa turpoamista, että saa naisen vatsanseudun näyttämään TÄYSIN vauvamahalta.

Opin sen kantapään kautta. :/

Jokin mielialalääkitys se on, tai aiheeseen liittyvä. Voi olla että on niin henilökohtainen asia etteivät halua puhua siitä kaikille tutuille.

[QUOTE="Keh";29146904]No jos vaikka on kyse siitä, että utelette yleensäkin liikaa ja rouvan puoliso on kypsynyt siihen ja päättänyt kurillaan kiistää kaiken :-)[/QUOTE]

No ei todellakaan ole. Jonkun muun ihmisen toimesta voisinkin uskoa tuollaiseen pilailuun. Mutta tämän pariskunnan kohdalla ei todellakaan.
Ja minä en utele, mieskin kysyi vaivihkaisesti, ilman, että muut kuulivat.

Mitä tässä aloituksessa nyt taas oikeesti haetaan? Ei kukaan kiellä selvää raskautta. Jos sanovat, että ei ole raskaana niin siihen sun on uteliaanakin tyydyttävä. Vai näkyykö sulla viiva otsassa kun katsot peiliin?

[QUOTE="vieras";29146917]Jokin lääkitys myös aiheuttaa niin pahaa turpoamista, että saa naisen vatsanseudun näyttämään TÄYSIN vauvamahalta.

Opin sen kantapään kautta. :/

Jokin mielialalääkitys se on, tai aiheeseen liittyvä. Voi olla että on niin henilökohtainen asia etteivät halua puhua siitä kaikille tutuille.[/QUOTE]

Okei, eli se on siis lääkityksestä johtuvaa turvotusta. Se on looginen selitys kyllä.

Niin, ja minun aivohäröilyn kieliopillinen vääntäminen ei nyt ollut se pointti tässä asiassa. :(
Olen järkyttävän väsynyt, kun olen nukkunut tosi pitkään huonosti, joten siksi ajatukset katkeilee ja takkuaa.

Rouva on päällisin puolin raskaana, kiinteän näköinen vauvamaha. Raskausviikkoja arviolta 34-40, hankalaa sanoa, kun tämä on mahdollisesti toinen raskaus. Hän siis hipelöi vatsaansakin kuin raskaana oleva nainen tekee. Mutta silti, kun minun mies oli udellut, oli tämä rouvan puoliso siis väittänyt vastaan ja sanonut, että ei ole tulossa perheenlisäystä, eli vauvaa.

No mä saattaisin olla niin v*ttumainen, että jos joku yliutelias naapuri alkaa kyseleen mun mahdollisesta raskaudesta, kiistäisin kaiken :) Ja ihan huvikseen :)

[QUOTE="vieras";29146924]Mitä tässä aloituksessa nyt taas oikeesti haetaan? Ei kukaan kiellä selvää raskautta. Jos sanovat, että ei ole raskaana niin siihen sun on uteliaanakin tyydyttävä. Vai näkyykö sulla viiva otsassa kun katsot peiliin?[/QUOTE]

Kieltää, jos kieltäytyy itsekin uskomasta moiseen.
Tiedän ihan oikeasti sellaisen tapauksen irl. jossa nainen meni valittelemaan mahakipuja ja potilasta käsiteltiin alkuun umpparipotilaana, mutta lisätutkimukset johtivat siihen päätökseen, että nyt on synnytys käynnissä.

[QUOTE="vieras";29146934]No mä saattaisin olla niin v*ttumainen, että jos joku yliutelias naapuri alkaa kyseleen mun mahdollisesta raskaudesta, kiistäisin kaiken :) Ja ihan huvikseen :)[/QUOTE]

Ja ties kuinka monennetta kertaa. Me ei olla yliuteliaita naapureita. :rolleyes:

Mitä sinä sitten voit asialle tehdä? Eiköhän asian oikea laita selviä tässä lähiviikkoina niin heille kuin sullekin. Asiat ei kyllä ole kovin hyvin jos itsekin kieltävät koko asian, molemmat??

Kieltää, jos kieltäytyy itsekin uskomasta moiseen.
Tiedän ihan oikeasti sellaisen tapauksen irl. jossa nainen meni valittelemaan mahakipuja ja potilasta käsiteltiin alkuun umpparipotilaana, mutta lisätutkimukset johtivat siihen päätökseen, että nyt on synnytys käynnissä.

Hölöpölö. Sä itse nyt kieltäydyt uskomasta vinkistä, että älä sekaannu kenenkään asioihin! Sulle on vihjattu ja siitä huolimatta sä sekoilet. Oliko sitä omaa elämää? :D

Itte ihmetellyt samaa yhden tutun tutun kohdalla. Kaikki on ihmetellyt ja kysellyt keskenään että onko toi nyt sit raskaana vai miten ihmeessä on vatsan kohdalta vain lihonnut, muttei mistään muualta.
Mutta koska pariskunta intti vastaan, sanoi että nainen on vain syönyt normaalia enemmän. Taisi juolahtaa mieleen se raskaus vasta siinä vaiheessa kun pää oli jo ulkona. Ihan kummaa touhua! Varmasti jotenkin yrittivät kieltää tämän tosiasian itseltään, mutta en vain ymmärrä että miten jotkut onnistuvat kieltämään se? Jos tarpeeksi monta kertaa toistaa että "en ole raskaana, en ole raskaana", niin ei sitä ole? Vai?

Ja se vauvamaha ei siis ollut mitenkään pieni tai piilotettu vaan pisti oikein silmään, mutta kun he olivat kuin ei mitään olisikaan, niin jotenkin ei me sivullisetkaan hirveämmin viitsitty reagoida.

No kyllä tuolla häröilyllä on merkitystä, ei voinut kuin ihmetellä, että mitä oikein tarkoitat, kun kirjoitat, että pariskunta väittää olevansa raskaana ja sinun mielestäsi he ovat viimeisillään raskaana ja huijaavat sinua :laugh:

[QUOTE="vieras";29146979]No kyllä tuolla häröilyllä on merkitystä, ei voinut kuin ihmetellä, että mitä oikein tarkoitat, kun kirjoitat, että pariskunta väittää olevansa raskaana ja sinun mielestäsi he ovat viimeisillään raskaana ja huijaavat sinua :laugh:[/QUOTE]

No se ei ole se pointti tässä asiassa, että minä olen väsynyt.

Pelkään pahoin, että tosiaan muutaman viikon sisään tämä rouva löytyy synnäriltä. tms. jos itsekään älyävät sinne mennä.
Toivon todella, että kyseessä on tosiaan lääkityksellinen turvotus. Olisi voinut luulla, että sitä turvotusta olisi sitten ollut jossakin muuallakin kropassa. Mutta toivotaan, että kyseessä on siis vaan turvotusta, mikä on kyllä hämmästyttävän paljon vauvamahaa muistuttava tila. :(

No se ei ole se pointti tässä asiassa, että minä olen väsynyt.

Pelkään pahoin, että tosiaan muutaman viikon sisään tämä rouva löytyy synnäriltä. tms. jos itsekään älyävät sinne mennä.
Toivon todella, että kyseessä on tosiaan lääkityksellinen turvotus. Olisi voinut luulla, että sitä turvotusta olisi sitten ollut jossakin muuallakin kropassa. Mutta toivotaan, että kyseessä on siis vaan turvotusta, mikä on kyllä hämmästyttävän paljon vauvamahaa muistuttava tila. :(

Sulla taitaa itsellä olla suokaasuja nyt päässä. Onko kukaan huomannut?

[QUOTE="vieras";29147027]Sulla taitaa itsellä olla suokaasuja nyt päässä. Onko kukaan huomannut?[/QUOTE]

No kokeilepas itse nukkua puoli vuotta pikku pätkissä, katsotaan sitten, miten suokaasuinen pää sulla on. :rolleyes:

Kuvottaa ajatuskin, että olisi vaikka joku sairaus ja sitten erilaiset "huolissaanolijat" tungettelisivat ja pohdiskelisivat sitä keskenään. Lakkaa ap olemasta oksettava. Ikkunasta kurkistelevat pervorunkkaritkin ovat vähemmän ällöttäviä.

Kaikki ei vaan halua puhua asiasta ennen kuin se vauva on sylissä (jos edes on mitään vauvaa). Jos vielä saisin lapsen, toimisin varmaan niin, koska edellinen lapseni oli kuolla synnytyksessä.

[QUOTE="vieras";29147086]Kuvottaa ajatuskin, että olisi vaikka joku sairaus ja sitten erilaiset "huolissaanolijat" tungettelisivat ja pohdiskelisivat sitä keskenään. Lakkaa ap olemasta oksettava. Ikkunasta kurkistelevat pervorunkkaritkin ovat vähemmän ällöttäviä.[/QUOTE]

Siun näppikseltä tulee aika ällöttävää tekstiä.
Kannattaisi hakeutua ammattiauttajan juttusille, niin sinun ei tarvitse purkaa pahaa oloa tänne palstalle. :hug:

Yhteistyössä