V
"vieraana"
Vieras
Niin, ja minun aivohäröilyn kieliopillinen vääntäminen ei nyt ollut se pointti tässä asiassa.![]()
Olen järkyttävän väsynyt, kun olen nukkunut tosi pitkään huonosti, joten siksi ajatukset katkeilee ja takkuaa.
Rouva on päällisin puolin raskaana, kiinteän näköinen vauvamaha. Raskausviikkoja arviolta 34-40, hankalaa sanoa, kun tämä on mahdollisesti toinen raskaus. Hän siis hipelöi vatsaansakin kuin raskaana oleva nainen tekee. Mutta silti, kun minun mies oli udellut, oli tämä rouvan puoliso siis väittänyt vastaan ja sanonut, että ei ole tulossa perheenlisäystä, eli vauvaa.
Mullakin on kiinteän näköinen vauvamaha. Se tuli silloin, kun lihoin. Raskaana en ole, mutta tuo vauvamaha mulla on ollut tuossa jo muutaman vuoden. Onnittelujakin olen "raskaudesta" saanut, mutta sitä vauvaa ei ole näkynyt.
Mutta jos se sinun kaveripariskuntasi odottaa vauvaa, mutta eivät siitä halua puhua, niin onko mielessäsi edes sekunnin sadasosan aikaa käynyt se, että sille ehkä on syynsä.
Mitä, jos he tosiaan odottavatkin lasta, joka on niin sairas, ettei vauva tule elämään synnytyksen jälkeen, kuin muutaman tunnin. Ehkä he eivät tällöin halua jokaisella vastaantulevalle "vauvaonneaan" kailottaa, vaan haluavat pitää asian itsellään. Tai jos he ovat vaikka päätyneet adoptioon, eivätkä aio lasta siis pitää.
Mikä velvollisuus heillä olisi selvitellä raskauksiaan teille ja millä oikeudella te ette jätä tätä pariskuntaa asian tiimoilta rauhaan?