Tuttavapariskunta inttää olevansa pieniin päin, mutta rouva on ihan selkeesti jo viimeisimmillään raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei kuulu, mutta näkyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei kuulu, mutta näkyy

Vieras
Minusta vähän tuntuu, että he kieltäytyvät totuudesta. Se rouvakin ohimennen sipaisi mahaansa samaan tapaan, mitä tietoisesti raskaana oleva nainen tekee.

Asiahan ei minulle kuulu, mutta kun se näkyy.

Mies oli ollut sen verran moukka, ja vihjaillut ja udellut siltä mieheltä, että onko vaimo pieniin päin ja tämä oli sanonut, ettei ole tulossa lasta.

Mutta kun näkee sen otsallaankin, ei voi olla pelkästä lihomisesta kyse, kun se on niin selkee vauvamaha. :(

Heillä on kai asiat tällä hetkellä huonosti, en uskalla valottaa enempää, koska muuten he ovat vielä tunnistettavissa.

He eivät juurikaan missään liiku, niin harvalla on tilaisuutta tehdä samaa huomiota. Mutta juttelin tuossa yhden kaverin kanssa, joka oli tehnyt saman huomion jo alkukesästä, että rouva on vähän pyöristynyt vatsanseudulta. : /

[QUOTE="vieras";29146818]Pakohan se lapsi on tulla kun sä ja pari muuta juoruakkaa niin sanotte! :D Dääämm[/QUOTE]

No minä en tavallisesti ole mikään juoruakka. Mutta kun minua huolestuttaa muutenkin heidän tilanteensa, kun heillä on vaikeaa. :(

Tulis sade ja sulattais kaikki paskanjauhajat joilla ei ole omaa elämää.
Miehen veljen vaimo ehdotti samaa kun olin lihonut raskauden jälkeen ja kun sanottiin, että en ole raskaana niin myöhemmin puhui kuitenkin, että meillä on mennyt siis kesken. :O

Tuttavapariskunta inttää olevansa pieniin päin, mutta rouva on ihan selkeesti jo viimeisimmillään raskaana

=

Tuttavapariskunta väittää väen väkisinkin olevansa raskaana, mutta rouva on ihan selkeästi jo viimeisillään raskaana.

Joku tuossa nyt ei ihan toimi.

• Tykkää
Reactions: Suzytte
Ja sori nyt vaan, mutta mä olen nukkunut viime aikoina äärettömän huonosti, siksi ulosanti voi takuta hiukan. :( :(

Asia on siis niin, että väittävät, ettei ole vauvaa tulossa, mutta rouvalla on iso maha.

Niin, ja minun aivohäröilyn kieliopillinen vääntäminen ei nyt ollut se pointti tässä asiassa. :(
Olen järkyttävän väsynyt, kun olen nukkunut tosi pitkään huonosti, joten siksi ajatukset katkeilee ja takkuaa.

Rouva on päällisin puolin raskaana, kiinteän näköinen vauvamaha. Raskausviikkoja arviolta 34-40, hankalaa sanoa, kun tämä on mahdollisesti toinen raskaus. Hän siis hipelöi vatsaansakin kuin raskaana oleva nainen tekee. Mutta silti, kun minun mies oli udellut, oli tämä rouvan puoliso siis väittänyt vastaan ja sanonut, että ei ole tulossa perheenlisäystä, eli vauvaa.

Miksi tuo pariskunta sitten haluaa kiistää raskautensa? Kun se kuitenkin jossainvaiheessa tulee ilmi?
Toisaalta noloa jos toiset luulevat,että on raskaana ja onkin vaan lihonut sopivaa tahti

Niin, ja minun aivohäröilyn kieliopillinen vääntäminen ei nyt ollut se pointti tässä asiassa. :(
Olen järkyttävän väsynyt, kun olen nukkunut tosi pitkään huonosti, joten siksi ajatukset katkeilee ja takkuaa.

Rouva on päällisin puolin raskaana, kiinteän näköinen vauvamaha. Raskausviikkoja arviolta 34-40, hankalaa sanoa, kun tämä on mahdollisesti toinen raskaus. Hän siis hipelöi vatsaansakin kuin raskaana oleva nainen tekee. Mutta silti, kun minun mies oli udellut, oli tämä rouvan puoliso siis väittänyt vastaan ja sanonut, että ei ole tulossa perheenlisäystä, eli vauvaa.

No jos vaikka on kyse siitä, että utelette yleensäkin liikaa ja rouvan puoliso on kypsynyt siihen ja päättänyt kurillaan kiistää kaiken :-)

Miksi tuo pariskunta sitten haluaa kiistää raskautensa? Kun se kuitenkin jossainvaiheessa tulee ilmi?
Toisaalta noloa jos toiset luulevat,että on raskaana ja onkin vaan lihonut sopivaa tahti

Niin, kuten sanoin, heillä ei tällä hetkellä ole hyvin asiat, niin he voivat olla tavallaan kuin tiedottomassa tilassa, miten sen nyt selittäisi. Englanniksi sitä kutsutaan denial-termillä.
Eivät vaan tajua, että toinen on paksuna ja tukevasti. :(
Enkä tosiaan itse avannut suutani ja kysynyt, just sen vuoksi, että siinä voi olla pieni erehtymisen mahdollisuus. En halunnut nolata ketään.

Yhteistyössä