Tuttavapariskunnalle syntyi lapsi- Nainen pettänyt miestään koko ajan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hebe"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28727480:
Ap ei luule, ap näyttää tietävän.

Niin, luulee tietävänsä, nuo arvailut lapsen silmien väristä yms. seikat antavat vahvasti tunteen siitä, että ap oikein toivoo olevansa oikeassa tässä, hän hekumoi toisten elämällä. Ei hän noista ihmisistä välitä, vaan siitä, että hänpä nyt tietää jotain oikein jännittävää.

[QUOTE="hebe";28726764]Mietiskelin ostaa sellaisen prepad-liittymän ja että lähettäisin tekstiviestillä koko tarinan sille miehelle, joka sitten saisi itse päättää mitä asialle tekee..?[/QUOTE]

Voisi olla hyvä idea. Lapsen olisi hyvä tietää biologiset vanhempansa, kuten täällä palstalla on monesti todettu. Ehkä tuo saisi tekemään isyystestin.

Nainen pettää miestä ennen lasten syntymää ja tekee sen aina kännissä. Kyllä olen sitä mieltä että se on lastensuojeluilmoituksen paikka. Ei kännissä pitäisi töpeksiä raskaana ollessaan.

[QUOTE="vieras";28727495]Voi herranjestas.[/QUOTE]

Jos lapsi ei olekaan aviomiehen, niin oikea isä ei saa tietoa lapsestaan eikä lapsi biologisista juuristaan. Lainsäätäjien mielestä biologisen vanhemman tietäminen on tärkeää, tämä näkyy hyvin luovutettujen sukusolujen tapauksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28727498:
Olen samaa mieltä.

Eikö se olisi rehellisempää mennä kertomaan suoraan? Mitä suoraselkäistä toimintaa tuollainen vasikoiminen on? Mitä häpeämistä tai pelkäämistä on totuuden kertomisessa?

Ei kuulu kenellekkään muulle.

Moraalinen ongelma tulee siinä vaiheessa kun asia tulee ilmi petetylle ja hälle selviää että muut ovat asiasta tienneet.

Mutta toisaalta ap ei tiedä pettääkö mies. Sellaisiakin pariskuntiakin on, jotka kilvan pettää ja leikkivät etteivät tiedä toistensa puuhista.

Jos lapsi ei olekaan aviomiehen, niin oikea isä ei saa tietoa lapsestaan eikä lapsi biologisista juuristaan. Lainsäätäjien mielestä biologisen vanhemman tietäminen on tärkeää, tämä näkyy hyvin luovutettujen sukusolujen tapauksessa.

Tuota pre paid-juttua minä taivastelin. Toisten asioihin ollaan kyllä halukkaat sekaantumaan, mutta puskasta vain. Sinänsä kätevää, jos sattuukin olemaan väärässä.

[QUOTE="vieras";28727509]Tuota pre paid-juttua minä taivastelin. Toisten asioihin ollaan kyllä halukkaat sekaantumaan, mutta puskasta vain. Sinänsä kätevää, jos sattuukin olemaan väärässä.[/QUOTE]

On parempi ilmoittaa noin kuin jättää ilmoittamatta. Omilla kasvoillaan ilmoittamisesta voi tulla pahoja seurauksia, mutta rehellisempää se toki olisi niin. Luultavasti välit katkeaisivat pettäjään ja tämän mieheen, mutta se tuskin olisi suuri menetys. Jos taas jompikumpi on samassa työpaikassa taikka muuten yhteydessä muuta kautta, niin voisi olla parempi jättää kertomatta.

[QUOTE="hui";28727499]Nainen pettää miestä ennen lasten syntymää ja tekee sen aina kännissä. Kyllä olen sitä mieltä että se on lastensuojeluilmoituksen paikka. Ei kännissä pitäisi töpeksiä raskaana ollessaan.[/QUOTE]

Vitun tampio opettele lukemaan!

[QUOTE="vieras";28727541]Jospa siellä onkin sellainen ihminen vastassa, joka ei haluaisi tietää tuollaista asiaa? Sinä haluaisit, mutta onko sinun asiasi päättää, että toisen on oltava samanlainen? Tässä ei puhuttu nyt sydänystävistä, jonka luultavasti tuntisi tarpeeksi hyvin tietääkseen.[/QUOTE]

Uskoisin että hyvin suuri osa miehistä haluaisi tietää jos lapsi ei olisikaan hänen vaan hän vain uskoisi sen olevan. Oliko se jopa 10% lapsista joilla on ihan eri isät kuin joka häntä elättää ja omanaan pitää? Petollisia ämmiä....

[QUOTE="...";28726784]Eipä ole ollut yhdelläkään mun vauvalla. Mitä lie alieneita synnyttänyt.[/QUOTE]

No mun kummipojalla on siniharmaat silmät, vaikka molemmilla vanhemmilla tummanruskeat. Vauva on nyt pari kuukautta, ja silmät tummuvat koko ajan.

[QUOTE="...";28726784]Eipä ole ollut yhdelläkään mun vauvalla. Mitä lie alieneita synnyttänyt.[/QUOTE]

Meidän nykyään ruskeasilmäinen lapsi kyllä syntyi sinisimäisenä :)

No menisin kyllä tälle naiselle sanomaan, että kertoo itse asiasta, lopettaa touhun tai "sinä saatat vahingossa sanoa". Tietysti et ole tämän naisen kanssa enään ystävä, jos olet koskaan ollutkaan. Sanoisin naiselle kuinka törkeää tuo on miestä kohtaan. Mutta musta se on kyllä sen naisen tehtävä kertoa tai sitten lopettaa. Onko suhteessa seksiä? Jos mies on kiinnostunut muista miehistä, eikä heillä tosiaan ole suhteessa seksiä ja nainen siksi pettää eikä häntä kiinnosta. No ei se mikään syy tai selitys ole, mutta itse ymmärtäisin vähän naista, jos näin olisi. No epäilen, että näin ei ole, mutta koskaan et voi tietää.

[QUOTE="vieras";28727503]Eikö se olisi rehellisempää mennä kertomaan suoraan? Mitä suoraselkäistä toimintaa tuollainen vasikoiminen on? Mitä häpeämistä tai pelkäämistä on totuuden kertomisessa?[/QUOTE]

Paras on kertoa suoraan.

Kerro heti! Miehellä on oikeus tietää. Miksi täällä yritetään puolustella pettäviä naisia mutta samanlaiset miehet ollaan heti hirttämässä munista. Eikä tartte miehen edes pettää, riittää että esim. nukkuu vapaapäivinä pitkään niin heti ollaan kiljumassa että eroa siitä siasta.

Nainen pettää, saa lapsen toiselle miehelle niin hyssytellään että älkää ihmeessä miehelle kertoko, menee vielä perheidylli rikki.

Kaksinaamaista porukkaa palstalla.

Kerro sille miehelle, vaikka sitten nimettömänä mutta kyllä hänellä ja myöhemmin myös lapsella, on oikeus tietää totuus.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
[QUOTE="Nainen";28727855]Kerro heti! Miehellä on oikeus tietää. Miksi täällä yritetään puolustella pettäviä naisia mutta samanlaiset miehet ollaan heti hirttämässä munista. Eikä tartte miehen edes pettää, riittää että esim. nukkuu vapaapäivinä pitkään niin heti ollaan kiljumassa että eroa siitä siasta.

Nainen pettää, saa lapsen toiselle miehelle niin hyssytellään että älkää ihmeessä miehelle kertoko, menee vielä perheidylli rikki.

Kaksinaamaista porukkaa palstalla.

Kerro sille miehelle, vaikka sitten nimettömänä mutta kyllä hänellä ja myöhemmin myös lapsella, on oikeus tietää totuus.[/QUOTE]

Olen havainnut täysin saman asian. Rehellisyyttä ei tunnuta arvostettavan.

Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28727870:
Olen havainnut täysin saman asian. Rehellisyyttä ei tunnuta arvostettavan.

Onhan tuo nyt jossain määrin eri asia, jos puhutaan pettäjistä itsestään ja pitäisikö heidän kertoa puolisolle teoistaan, ja jos puhutaan siitä, että epäillään kuka on naapurin lapsen isä lapsen silmienvärin perusteella.

Yhteistyössä