Tuttavapariskunnalle syntyi lapsi- Nainen pettänyt miestään koko ajan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hebe"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hebe"

Vieras
Kaverilleni syntyi juuri lapsi ja ovat olevinaan niin onnellisia. Tiedän kuitenkin, että tämä nainen on pettänyt miestään ihan koko ajan ennen raskautta ja lapsen syntymää.

Hänellä on ollut ns. vakipano, eli aina miehen ollessa poissa on toinen mies tullut paneskelemaan.

Pitäisikö minun rikkoa tämä perheonni ja paljastaa jotenkin koko totuus? Tietoni on 100% varma, kun olen itse monta kertaa nähnyt. Useimmiten teot ovat tapahtuneet kännissä.

Itse en ymmärrä miten voi vain esittää kaiken olevan hyvin jne.. Epäilen, että tämä lapsikin olisi pettämisen tulosta, kun on siniset silmät vaikka molemmat vanhemmat ovat ruskeasilmäisiä..

[QUOTE="vieras";28726743]Olisko sulla jotain puuhaa, jos vaikka pesisit ikkunat? Tai siivoaisit vaatehuoneen?[/QUOTE]

No kuule tätä asiaa pohdin ihan vuorokauden ympäri!
Käy vaan niin paljon sääliksi tätä miestä, joka on kiltti ja ihana ja sitten puoliso tekee tuollaista ihan vain sen takia, että on hauskaa elää villisti.

Olisit kertonut ennen tuon lapsen tuloa. Turhaa sinä pienen viattoman ihmisen elämää alat pilaamaan. Eiköhän tuo nainen ennemmin tai myöhemmin jää kiinni jos tuota touhua ei tajua ajoissa lopettaa eikä siihen kannata kenenkään muun sekaantua.

Suurimmalla osalla lapsista on siniset silmät syntyessään ja muuttavat sitten myöhemmin väriä. Lisäksi kaksi ruskea silmäistä ihmistä voivat ihan hyvin saada sinisilmäisen lapsen, jos molemmat kantavat sinisilmäsyyden geeniä.

Muuten en tiedä mitä sun pitäisi tehdä... tosi surullinen tilanne. Jos olisi niin että ystävän puoliso pettäisi ystävääsi, niin kertoisin, mutta kun on niin päin että ystävä pettää puolisoaan, niin en tiedä mitä tekisin. Saattaisin jopa kirjoittaa nimettömän kirjeen miehelle tms. josta minua ei tunnistaisi.

Mietiskelin ostaa sellaisen prepad-liittymän ja että lähettäisin tekstiviestillä koko tarinan sille miehelle, joka sitten saisi itse päättää mitä asialle tekee..?

[QUOTE="hebe";28726764]Mietiskelin ostaa sellaisen prepad-liittymän ja että lähettäisin tekstiviestillä koko tarinan sille miehelle, joka sitten saisi itse päättää mitä asialle tekee..?[/QUOTE]

Mites nuo kirpparit, sulta löytyy varmaan tavaraa, joka joutaisi pois? Saisit puuhaa ja vähän rahaakin.

Mun mielestä sun ei kuulu puuttua asiaan. Mistä sen tietää, vaikka mies tietäisi tilanteen, mutta ei silti tykkää koko kylän siitä höpisevän. Anna olla.

Vieläkö se vieras mies käy siellä visiiteillä?

Anna olla. Ei kuulu sinulle.

Mikä helvetin pakko teillä naisilla on stressata ja sekaantua muiden asioihin?!?!? Tuo on sellainen piirre mikä minussa herättää kuvotusta. Uskon siihen että moni haluaa salassa hekumoidan muiden epäonnella ja siksi kertoo tietojaan.

Nyt vaan odottelemaan "kyllä mä haluaisin tietää"-vastauksia. Ja jonkun mielestä vika on varmaan tietysti miehessä.

Anna olla. Ei kuulu sinulle.

Mikä helvetin pakko teillä naisilla on stressata ja sekaantua muiden asioihin?!?!? Tuo on sellainen piirre mikä minussa herättää kuvotusta. Uskon siihen että moni haluaa salassa hekumoidan muiden epäonnella ja siksi kertoo tietojaan.

Nyt vaan odottelemaan "kyllä mä haluaisin tietää"-vastauksia. Ja jonkun mielestä vika on varmaan tietysti miehessä.

Älä nyt yleistä, hölmö; tässäkin ketjussa aika moni nainen on neuvonnut unohtamaan koko jutun...

Joo, ja jos tilanne olisi toisinpäin eli mies pettänyt niin kalkkunakuoro olisi suu vaahdossa kuohimassa ja kertomassa. Saatanan kaksinaismoralistiset idiootit. Varsinkin sinä.

Älä yleistä tässäkään asiassa. Mun mielestä toisten parisuhteet ei kuulu pätkääkään muille ihmisille eikä ihmisten tarvitse mennä juoruilemaan eteenpäin toisten asioista. Yleensä kun vielä tilanteisiin lisätään vähän omasta päästä juttuja niin siinä on kunnon soppa valmis.

[QUOTE="vieras";28726743]Olisko sulla jotain puuhaa, jos vaikka pesisit ikkunat? Tai siivoaisit vaatehuoneen?[/QUOTE]
Ap on ilmeisesti käynyt pesemässä :O tuttavansa ikkunoita useinkin.

Useimmiten kännissä, mutta kuitenkin vauvan syntymään asti? Eli kännäili myös raskausaikana. Sinuna, ap, olisin siis enemmän huolissani vauvan terveydestä, kun hänen vanhempiensa tilanteesta.

Nainen sietäisi saada kunnon opetuksen! Yök kun kuvottaa tuollainen kaksinaamaisuus...jos olet 100% varma,niin kerro. Siinäpähän on naisella sitten miettimistä muutakin kun esittää hyvää puolisoa ja äitiä.

Nainen sietäisi saada kunnon opetuksen! Yök kun kuvottaa tuollainen kaksinaamaisuus...jos olet 100% varma,niin kerro. Siinäpähän on naisella sitten miettimistä muutakin kun esittää hyvää puolisoa ja äitiä.

Anteeksi mutta ketä tuo käytös palvelee? Että saa vahingoniloisena myhäillä toiste ntuskaa vierestä? Sinäkö olet ylin moraalinvartija jonka elämäntehtävä on antaa opetuksia? Sairaat paskiaiset, ei voi muuta sanoa.

Yhteistyössä