Tuttavan lasten mielestä meidän tyttö on hienostelija...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hienostelijan äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hienostelijan äiti

Vieras
Meidän tyttö ja tämän tuttavan tytöt soittaa viulua, ja kun on esim. konsertti niin minun tytöllä on päällä mekko tai hame tms. "juhlava" asu kun taas nämä tuttavan tytöt on farkuissa... Mielestäni esiintymisiin pitää pukeutua asiallisesti eikä kouluvaatteisiin...

Mietin että taitaa tuttavan lapset olla kateellisia meidän tytön vaatteista, ja siksi haukkuvat, varsinkin kun ovat vanhempia kuin meidän lapsi :(

Kuule,lapset keksii ivailtavaa vaikka kynsien pituudesta,joten eiköhän tuokin ole vaan jotain tuollaisia lapsien juttuja.

Toki huonoa käytöstä,mutta minkäs teet.

Ja nämä tytöt siis sinun tyttöä vanhempia,joten heidän mielestä on noloa laittaa mekkoa ja coolia olla farkuissa.

Anna olla,sellasta se on tuo lapsien maailma..

[QUOTE="mä";26229311]Voi olla hienoissa vaatteissa olematta hienostelija :)
hienostelijat tekee siitä yleensä ison numeron että heilä on ja toisilla taas ei ..... :) katso peiliin.[/QUOTE]

Ei tyttö siitä mitään isoa numeroa tee että on paremmissa vaatteissa, on vasta eskarilainen niin ei vielä ole vaatteet hirveän tärkeitä...

Ihmetteli vain itse minulle viimeisten konserttiharjoitusten jälkeen että miksihän ko. tytöt haukkuu hienostelijaksi.

Haukkuu hienostelijaksi teidän tyttöä kun itseä harmittaa se, että ei ole nättejä vaatteita konsertissa. Paha mieli siis siitä kun varmaan itsekin tykkäisi "hienostella" vähän mekossa. :)

Yhteistyössä