A
"anelma"
Vieras
Eli meillä on tuttavan koira hoidossa,jo tullessa koira haisi ihan hirveästi.
Pari päivää sitten pesin koiran,mutta sepä ei auttanutkaan,vaan haju on ja pysyy.Missä vika? Koiran pesin ihan kunnon koiranshampoolla jota käytän omallekin koiralle.Haju on todella kaamea,haisee pitkälle asti.
Katselin illalla koiran suuhun,ja huomasin että koko suu on todella huonossa kunnossa Voiko tuo haju tulla suusta?
Pari päivää sitten pesin koiran,mutta sepä ei auttanutkaan,vaan haju on ja pysyy.Missä vika? Koiran pesin ihan kunnon koiranshampoolla jota käytän omallekin koiralle.Haju on todella kaamea,haisee pitkälle asti.
Katselin illalla koiran suuhun,ja huomasin että koko suu on todella huonossa kunnossa Voiko tuo haju tulla suusta?