Tuttava mies ehdotti seksiä facebookin kautta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hanna-Riikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hanna-Riikka

Vieras
Tuttava, mies alkoi ehdotella minulle seksiä facebookin kautta.
Kertoi että hän on toiminut monen muunkin naimisissa olevan naisen rakastajana.

Menin ihan hämilleni, kun en osannut odottaa moista.
Mies lähetteli mulle viestejä että lähtee muuten hakmaan piparia kyliltä, ja että vain minä voin sen estää. Kehui olevansa oikein hyvä sängyssä. Kertoi minulle mm. suuseksinantamisistaan naisille. Toivotin vain hyvää iltaa ja että toivottavasti saa piparia.

Chattailimme facebookissa, ja yhtä äkkiä hän alkoi vihjailla että minä isken häntä. Menin sanattomaksi, ja kiistin tietenkin. Perusteli väitettä sillä että hänet on aina nainen iskenyt. Aina.

Chattailumme jatkui, kunnes hän alkoi seurustella jonkun toisen facebook tuttavansa kanssa. Salaili sitä aluksi, vaikka kertoi että hänellä on nyt suhde. Totta kai huomasin että nyt on jotain visplänkauppaa tietyn naisen kanssa ja että juurikin facebook kaverin.

Mies kertoi myös että hänellä on sellainen sääntö, että itse hän ei itse petä, mutta että hänelle sopivat parhaiten naiset jotka ovat jo varattuja.
Hän on eronnut kahdesti, molemmilla kerroilla vaimo oli pettänyt häntä ja jättänyt sen jälkeen. Ne olivat selvästikin hänelle traumaattisia kokemuksia.

Mitä mun pitäisi ajatella tästä miehestä?

Onko yleistä että ne miehet jotka tulevat petetyiksi, haluavat sitten vapaana ollessaan että heidän kanssa muutkin naiset pettäisivät omia puolisoitaan?
mikä on kyseessä?
Kuitenkin tässä on kyseessä hyvin tiukka moraalikko mieshenkilö. : (

[QUOTE="vieras";28844848]Vedättä sua kuin junan vessaa. Et kai usko puoliakaan. Lukenut jotakin pelimiesten raamattua.[/QUOTE]

Millä tavalla vedättää mua?
Vaimot on häntä pettänyt ja jättänyt. On sen verran tuttu, että tiedän että ero on tullut kahdesti ja nainen sitä halunnut.

On kertonut semmoisenki, että ei saanut vaimoltaan viimeisinä vuosina, ja vaimo sanoi erossa ettei ole koskaan sannut orkkua hänen kanssaan.
Tämä otti kovasti itsetunnolle. kuitenkin parikyt vuotta kai olivat pari...

Sanooko vaimot noin erossa?

Eikö psykolgia paikalla? Eikö irtoa mitään analyysia?

Itse ajattelen, että kärsinyt mies. Aika itsekeskeinen. Ei taida osata isekä naista. Haluaa ajatella että naiset iskee hänet... kai kokee itsensä sillä tavalla haluttavaksi...?
Onko tuo yleistä miehillä? Luulisin että aika harvinaista, että mies väittää että naiset on aina iskeneet hänet.... ??? Onko hän mennyt tasa-arvossa liian pitkälle? Kuitenkin hän on tosi miehisellä alalla...

Muuten en tuota kommentoi, mutta sen olen huomannut, että ne miehet, jotka kehuvat olevansa hyviä sängyssä tai vaikkapa suuseksissä, ovat oikeasti kaikkein surkeimpia.

[QUOTE="Sanna";28844899]Muuten en tuota kommentoi, mutta sen olen huomannut, että ne miehet, jotka kehuvat olevansa hyviä sängyssä tai vaikkapa suuseksissä, ovat oikeasti kaikkein surkeimpia.[/QUOTE]

Sitä minäkin ajattelen. On ihan mautonta kehuskella noin. En tajua.
Joku sanoikin jo että luuserityyppi. Siltä minustakin tuntuu, vaikka kaveri on menestynyt hyvätuoloinen, korkeassa asemassa oleva jne. (Kehaisi tuloillaankin, vaikka tiesin jo hänen tuloluokkansa)

En vaan halua hänelle pahaa mieltä, vaikka en tosiaankaan usko häntä, siis hänen kaikkia juttujaan.
Hän on jotekin säälittävä. Siis muutamat hänen chatit on kerta kaikkiaan ihan ala-arvoisia.

Teenkö väärin kun olen pönkittänyt nyt hänen itsetuntoaan sanomalla että hän on seksikäs? siis nyt sen jälkeen kun hän on alkanut seurustella.
Musta tuntui turvallisesta pönkittää hänen itsetuntoa nyt kun hän seurustelee, sillä olen varma että siitä ei tule väärin ymmärrystä, kun hän oikeasti ei pysty pettämään sitä naista. Siis hän ehkä luulee nyt että minä olisin valmis, mutta ei tule sellaista ongelmaa että hän odottaisi että olisin menossa sänkyyn hänen kanssaan...kun hän on nyt varattu. vaan hän yrittää paramminkin vältellä sitä, on ehkä jopa vähän vaivaantunut, kun luulee että mä yritän häntä. : D

Veikkaisin, että haluaa tosiaan pönkittää itsetuntoaan, joka on pettämisistä mennyt palasiksi. Ja haluaa nimenomaan parisuhteessa olevia naisia, että nämä pettäisivät omia puolisoitaan. Siten hän kokee voittavansa tavallaan jotain. Pysyisin erossa hänestä, koska ei vaikuta terveeltää motiivilta haluta toista. ja varsinkin jos tosiaan itse olet jo parisuhteessa, niin ei missään nimessä! Tuhoat vain oman liittosi!

Meidän keskustelu chatissa alkoi ihan vakavimmista asioista. Yhteisen tuttavan kuolemasta ja luulin että tässä on mukava tyyppi joka osaa kirjoittaa hyvin. Sitten hän kertoi avioliitoistaan ja lopulta tuli täysin puun takaa toi iskeminen. Hän oli siis silloin yksiäinen. Ei saanut sitä piparia kyliltä...
Jotekin hän kai luuli, että mulla menis liitossa heikosti, vaikka se ei pitänyt paikkaansa, hän tulkitsi väärin. En oikeastaan ole sanallakaan koskaan sanonut miten mulla menee liitossani. Pitkä liitto on takana.
No, sitten noi seksijutut joita se alkoi heittää... koska hän on tuttu nin lähinnä kiinosti se, että saada tietää jostain tutusta noin paljon yksityistä asiaa. Aluksi luulin että hän kertoo kaikille noi juttunsa, mutta sitten jotenkin selvis, että ei kerrokaan, vaan vain mulle puhuu niin avoimesti seksistä ( ja entisille vaimoillee ja naisilleen tietty).
Se chattaus oli mulle vähän kuin Harleqiiniä olisin lukenut. Tai pehmop:tä kattonut. Eli hyvää ajanvietettä. Mutta nyt tuntuu että en edes välitä jatkaa mitään chattausta netin kautta, kun aloin pönkittää sen itsetuntoa sanomalla että se on sexy (se niin monin tavoin kerjäs sitä).
Musta tuntuu että se että se seurustelee ny saa sen nyt vetäytymään.
siihen se loppuu kun kumpikaan ei ota yhteyttä.

[QUOTE="otto";28845008]Miksi ihmeessä joku uhraa aikaa ja ajatuksia moiselle mulkerolle? Naiset ovat omituisia...[/QUOTE]

Niin, minua kiinnostaa erilaisuus. En halua tuomita ihmisiä, vaan ymmärtää heidän toimintaansa ja mielenliikkieitään. Myönnän, psykan opinnot jäi kesken.

No en tietenkään mennyt hänen luokseen tai yrittänyt estää häntä sillä tavalla lähteämästä hakemaan piparia kyliltä. Mähän noon naimisissa. Ja sitä paitsi, en olis varmaan muutenkaan.
Ja kaikkein pahin, että alkoi ehdotella kun luuli että mulla menisi huonosti. Se oli se pahin moka häneltä.
Se tuntui jo hyväksikyäyttöyritykseltä.
Siis mä en ole ehdottomasti yksiavioisuuden kannalla. Tosin en ole varma että koskaan itse pystyn muuhun kuin yksiavioisuuteen. Mutta jos on moniavioinen niin ei siihen toiseen suhteeseen mennä siksi jos toisessa menee huonosti. Ne on eri suhteita joita ei tunne tasolla sotketa keskenään.

[QUOTE="vieras";28845098]Kohta varmaan kuvioon tulee mukaan sekä yllätysraskaus, että entiset vaimot ja muut lissut.[/QUOTE]

Ei tule. Tämä ei ole sellainen tarina, vaan päin vastainen, jossa ihmetellään ja kysellään pettämiseen houkuttelemisen motiiveja ja tapoja.

Yllätysraskautta ei tässä tarinassa ole, koska mies iskee (yrittää iskeä) varattuja naisia, siksi koska ei halua enää lapsia kenenkään naisen kanssa.
Ja entisiä vaimoja tässä tarinassa on jo kaksi, ne jotka pettivät häntä ja jättivät.

[QUOTE="otto";28845008]Miksi ihmeessä joku uhraa aikaa ja ajatuksia moiselle mulkerolle? Naiset ovat omituisia...[/QUOTE]

Ihmettelen minäkin tämän ap:n motiiveja. Ja jos ihan vain mielenkiinnosta tätä pohtii, niin tässäpä oiva keskustelun aihe vaikka sen oman aviomiehen kanssa pohdittavaksi :)

Hmm.
Mä ymmärrän sua ap siinä mielessä että olen itsekin tuollainen keittiöpsykologipohtija, jota kiinnostaa äärettömästi erilaiset ihmiset,heidän elämäntapansa ja ajatuksensa.
On mielestäni ainoastaan hieno piirre ihmisessä(kertoo myös henkisestä kypsyydestä ja viisaudesta) että pyrkii olemaan tuomitsematta ketään ja yrittää sen sijaan ymmärtää ja ehkä jopa oppia jotain erilaisilta ihmisiltä.
Siinä on kuitenkin myös varjopuolensa..
Olen itse törmännyt liian useasti siihen että elämässäni on jos jonkinmoista hiihtäjää, koska yritän ymmärtää kaikkia viimeiseen asti.
Pitäisi osata etäännyttää itseään tilanteesta sen verran että osaisi vetää järkevät rajat sille, mikä pohdinta on järkevää ja milloin pitää vain antaa olla ja olla sekaantumatta kaikkiin ihmisiin tai tilanteisiin.

Yhteistyössä