Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja raiskaus:
Raiskaus on se että sä hyökkäät sen ukon päälle ja alat naimaan sitä vaikka se kiljuu "ei, ei, ei".
Kyllä tää on niin hypoteettinen tilanne.
Ei itseasiassa.
http://antimisandry.com/abuse-dv/can-man-raped-woman-12178.html
Lyhyt vapaa suomennokseni, ei kovin hyvä varmasti mutta pointti tulee selväksi.
"19-vuotias merijalkaväen sotilas lähtee baarista raskaana olevan naisen mukaan läheiseen motellihuoneeseen (tai jotain), tarkoituksena ei ole edes harrastaa seksiä vaan jakaa kustannukset hotellihuoneesta (lukekaa alkuperäinen artikkeli, siitä käy paremmin selväksi)
2 tuntia myöhemmin mies herää siihen että hänen vaatteeni on riisuttu ja nainen ratsastaa päälläni villisti.
Hän kertoi minulle että kaikki on Ok ja voit "mennä" takaisin nukkumaan.
Humala tilani oli vahva ja sekava, nukahdin uudestaan.
Aamulla heräsin uudestaan ja nainen oli jälleen päälläni, tällä kertaa huomattavasti ilkeämmällä asenteella, koska hän tiesi että tällä kertaa olen selvempi ja pystyn vastustamaan tilannetta.
Yritin varovasti päästä hänen altaan pois jotta en vahingoita hänen syntymätöntä lastaan.
Hän varoitti minua ja käski olemaan hiljaa, ja olemaan 'käyttämästä voimaa'
Hän sanoi että huutaa "raiskaus!" jos yritän estää häntä.
Tapa jolla hän sanoi minulle nuo asiat sai minut ajattelemaan että tämä ei ollut hänelle ensimmäinen kerta.
Tiesin että voin heittää hänet huoneen toiselle puolelle tarvittaessa mutta sitä en tietenkään voinut tehdä hänen lapsen takia. En tiennyt mitenkä reagoida tilanteeseen. Otin hänen uhkauksen vakavasti joka tapauksessa.
Punnitsin mielessäni eri vaihtoehtoja ja tulin johtopäätökseen että, selväpäinen 6-7 kuulla raskaana oleva 24v collegeopiskelija on _uskovattavampi_ todistaja kuin 19 vuotias, humalainen, elämänsä kunnossa oleva merijalkaväen sotilas.
Myönsin vasta 17 vuotta myöhemmin että minut raiskattiin."
Eli, kyllä näitäkin tapahtuu, ei varmasti suhteessa niin paljoa mutta tapahtuu kutienkin.
Eli silloin kuin yhteiskunnan asenne on se että mies on aina syyllinen ja nainen on viaton uhri niin tälläiset raiskaukset ovat mahdollisia.
Jossa sitä yhteiskunnan naiselle varaamaa uhriroolia käytetään hyväksi.