Tutkin mieheni puhelimen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyylä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kauheita kyyliä tosiaankin, tutkitaan puhelin salaa ja poistetaan kaikki naisten numerot? Aika sairaalloista mustasukkaisuutta mielestäni, ja mies ei välttämättä edes ole mitään tehnyt, ei vain ole poistellut vanhoja numeroita tai kuvia. Ei kävisi mielessäkään noin toimia, eikö olisi voinut joskus niitä käydä yhdessä läpi miehen kanssa ja kysellä ketä ovat? Vai onko liian vaikea asia että miehellä on ollut seksielämää ennen sinuakin?

mutta onko mies salannut tän, oletteko puhuneet siitä esim. onhan ne voinut vaan jäädä ettei ole poistanut niitä.
mun miehellä on kans vanhat numerot ja mun kavereiden numeroita,ei ne mua haittaa.
ei välttämättä ole mitään hätää :)

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Ihme juttua. Parisuhteessa saa tehdä mitä haluaa ja jos jää kiinni niin se on sen KYTTÄÄJÄN vika. Mitäs kyttäsi.

Jep, en myöskään ite tajua YHTÄÄN tällaista ajatuksenjuoksua! Sama ne perustelut " en kertonu sulle, kun et osais kuitenkaan ottaa sitä silleen niinku pitää ts. hermostuisit "turhasta". Just. Aika hyvä mittari on se, että jos jotain ei toiselle voi/halua kertoa on se usein sen merkki että silloin asiassa ON jotain salattavaa. Äh, olipa huonosti selitetty.

Mikset sanonut miehellesi, että huomasit hänellä olevan paljon eksien kuvia puhelimessa ja sitten oisit kysynyt, onko ne hänelle tärkeitä vielä. Hän luultavasti olisi vastannut, että ei ole, mutta on jäänyt vain puhelimeen. Sitten olisit voinut sanoa, että jos ne ei ole kerran tärkeitä, niin hän voisi ne kait poistaa.. Olet kyllä tehnyt törkeästi, ihan laittomasti jopa. Toivottavasti saatte asian selvitetyksi.

Alkuperäinen kirjoittaja herttuatar:
Ihme juttua. Parisuhteessa saa tehdä mitä haluaa ja jos jää kiinni niin se on sen KYTTÄÄJÄN vika. Mitäs kyttäsi.

Jep, en myöskään ite tajua YHTÄÄN tällaista ajatuksenjuoksua! Sama ne perustelut " en kertonu sulle, kun et osais kuitenkaan ottaa sitä silleen niinku pitää ts. hermostuisit "turhasta". Just. Aika hyvä mittari on se, että jos jotain ei toiselle voi/halua kertoa on se usein sen merkki että silloin asiassa ON jotain salattavaa. Äh, olipa huonosti selitetty.

Todella huonosti! Säkin olet semmonen kyttäävä haukka!

Alkuperäinen kirjoittaja Apua:

No ainakin en sitten pety ja tule tänne ruikuttamaan että "mieheni on pettänyt minua 5 vuotta selkäni takana, nyyh!"

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Noita kuvia en tajua, mutta nuo sun kavereiden numerot? Jos se vaikka on tallentanu ne omaansa silloin kun on sulta ne pyytäny? Mä en ymmärrä tuollaista toisten tavaroiden tonkimista. Mä saisin lukea mieheni tekstarit ym jos haluaisin, vastaan myös sen puhelimeen tarvittaessa.

Samat mietteet. On munkin puhelimessa miehen kaverteiden numerot. Ihan vaan jos sjokus pitää saada vaikka mies kiinni ja siltä on puhelin un ohtunu kotiin tai akku loppu tms. Tottakai mun puhelimessa on puolison kavereiden numerot ja toisinpäin!
Mäkään en tajua tuota kännykän yksityisyyttä parisuhteessa enkä muutakaan tvaroiden tonkimista salaa, meillä saa tonkia ne ihan luvan kanssa ja toisen nähden. Kun kännyyn piippaa viesti, meillä sen usein lukee ääneen se, kumpi lähempänä kyseistä puhelinta on.

Periaatteessa mäkään en ymmärrä toisen tavaroiden tonkimista, mutta toisaalta jos on ihan aiheellisia epäilyksiä, eikä totuutta saa muuten puristettua irti, niin tarkoitus pyhittänee keinot. ;)

Meillä kännykät on todellakin yksityisiä. Mieheni voi kyllä katsoa, kuka puhelimeeni soittaa, mutta hänelle ei tosiaankaan kuulu henkilökohtaiset tekstarit, esim. ystävieni asiat.

No ainakin en sitten pety ja tule tänne ruikuttamaan että "mieheni on pettänyt minua 5 vuotta selkäni takana, nyyh!"

Miesparka joutuu kestämään vainoharhaista ja mustasukkaista vaimoa.. kurjaa.

Alkuperäinen kirjoittaja jaha:
Alkuperäinen kirjoittaja jaha:
Kyllä mun mieheni puhelimesskin on valtavat määrät naisten puhelinnumeroita, mun kavereittenkin monia, eikä se ole musta mitenkään omituista!

Ai niin, tiedän tämän ihan katsomattakin...

Sama täällä, mun kaverit on miehenkin kavereita!

No ihan sama miten vilkas seksielämä sillä on ollut ennen minua, ja olkoon vaan jatkossakin jonkun muun kanssa jos en riitä.
En tunnustaudu sairaalloisen mustasukkaiseksi, koska tämän tyylinen kyylääminen on ensimmäinen kerta ja varmaan viimeinenkin. Luuletteko oikeasti, että niitä kuvia ja numeroita olisi löytynyt jos luvan kanssa olisin saanut katsoa?!?
Ja minkä ihmeen takia mies on kaivellut puhelimestani mm. sellaisten kavereideni numeroita, joita ei ole koskaan tavannut?

Jatkan vainoharhailua keskenäni, tulkaa toki kivittämään...

Miesparka joutuu kestämään vainoharhaista ja mustasukkaista vaimoa.. kurjaa.

a.) en ollut vainoharhainen: epäilin mieheni salaavan jotain, ja niin oli tehnytkin b.) en ole vaimo, vaan tyttöystävä c.) en ole enää mustasukkainen, sillä asiat on meidän osalta selvitetty :)

Oletko aiemmin kysynyt mieheltäsi kenen numeroita hänen kännykässään on ja hän on kyseiset jättänyt mainitsematta? Jos ette ole keskustelleet asiasta niin eihän se ole salailua vaan normaalia elämää.

Alkuperäinen kirjoittaja kyylä-ap:
No ihan sama miten vilkas seksielämä sillä on ollut ennen minua, ja olkoon vaan jatkossakin jonkun muun kanssa jos en riitä.
En tunnustaudu sairaalloisen mustasukkaiseksi, koska tämän tyylinen kyylääminen on ensimmäinen kerta ja varmaan viimeinenkin. Luuletteko oikeasti, että niitä kuvia ja numeroita olisi löytynyt jos luvan kanssa olisin saanut katsoa?!?
Ja minkä ihmeen takia mies on kaivellut puhelimestani mm. sellaisten kavereideni numeroita, joita ei ole koskaan tavannut?

Jatkan vainoharhailua keskenäni, tulkaa toki kivittämään...

Miksi teit niin? Joku vaan vinksahti päässä?
Nyt teillä molemmilla on paha mieli ja ihan typerästä jutusta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kyylä:
Poistin sitten kiukuspäissäni kaikki sen kuvat ja sekä ehkä 40 numeroa.

Tuo oli tosi törkeää ja väärin tehty.

höpö,höpö. Ihan oikein ap teki. Miehet on salailevia sittisontiaisia joiden puhelimeen vaimolla täysi oikeus. heh, eihän ne pöllöt mitään syytettä kuitenkaan nosta...

Miekii oon tehny tuon saman mutta sieltä kyllä löyty enemmän kuin numerot ja kuvia. Ja nekään infot ei olleet yllätyksiä. Paska fiilis tuli jokatapauksessa siitä, että olin salapäiten puhelimen tutkinut vaikka sainkin tarvitsemani tiedon.

Sinuna en ehkä vetäis herneitä noista sun kavereiden numeroista. Voihan siihen olla ihan syy, esim saa sinut kiinni paremmin vaikka tilanteessa jossa sulla on puhelin kiinni tms.

joo, ehkä noi sun kavereiden numerot ei ole niin paha juttu (ja voithan kysyä kavereiltas että mitesss...onko ukkokultani ollu paljonki yhteyksissä ;) ) mutta noi exän kuvat ois ukko voinut kyllä poistaa. Mitä ihmettä niillä tekee? exä on exä- ja yleensä syystäkin! Mitä pieleen menneen suhteen toista osapuolta pitää säilöä puhelimessa? että voi joskus tuijotella ja muistella "ai että, tuollanen se mun exäni oli..oivoi"??!?

Alkuperäinen kirjoittaja :O:
Ette te niistä kaksilahkeisista voi väkisten kiinni pitää, ne menee jos on mennäkseen! Varmaan nopeemmin lähtee, jos kovasti kimpussa on ja syyttelee joka asiasta.

just näin. osa kyllä luottaa ukkoonsa aika sokeasti..ihmettelen kyllä.

Yhteistyössä