Tutkin mieheni puhelimen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyylä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Jos olisin miehesi, niin raivostuisin todella, jos oisit menny puhelintani tonkimaan ja vieläpä jotain poisteleen! Ei sulla ole oikeutta toisen puhelimesta poistella yhtikäs mitään! Ellet pysty asioita miehesi kanssa muuten selvittelemään, niin huonostipa teilläkin menee!

Raivostuisit, kun jäisit kiinni salailusta.

Raivostuisin, jos joku poistaisi puhelimestani jotain. Ei parisuhde kai ole mikään vankila? Toista ihmistä vaan ei voi täysin omistaa.
Mun ex syytteli ja epäili mua kaikesta mitä en todellakaan ollut tehnyt. Suhde kaatui noihin asioihin. Jos ei ole luottamusta, ei ole oikein mitään.

Mä en poista puhelimesta mitään numeroita, ennenkuin tulee muisti täyteen. Ehkä miehes on samanlainen... Kyllä hänellä on oikeus menneisyyteensä, eikä sitä tarvitse poistaa kun alkoi sun kanssa seurustelemaan.
Lisäksi raskaana oleville naisille on tyypillistä, että tulee tollasia epäilyksen hetkiä ja pelkää, että miehellä on toinen tai että mies jättää... Mitäs jos kertoisit asian miehellesi ja saiistte nauraa yhdessä hormonihöyryisille epäilyksillesi?

Mulla on muutama numero puhelimessa ihan vaan sen takia että tajuan olla niihin vastaamatta... Ja muutama ihan turhaki numero löytyy, jotka ei ole varmaan enää edes voimassa, mutta en vaan jaksa niitä alkaa poisteleen. Edelleenki mua häiritsis vain ne kuvat, ei numerot.

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Mä en poista puhelimesta mitään numeroita, ennenkuin tulee muisti täyteen. Ehkä miehes on samanlainen... Kyllä hänellä on oikeus menneisyyteensä, eikä sitä tarvitse poistaa kun alkoi sun kanssa seurustelemaan.
Lisäksi raskaana oleville naisille on tyypillistä, että tulee tollasia epäilyksen hetkiä ja pelkää, että miehellä on toinen tai että mies jättää... Mitäs jos kertoisit asian miehellesi ja saiistte nauraa yhdessä hormonihöyryisille epäilyksillesi?

Ei miestä välttämättä naurata, jos kumppani on salaa tsekannut puhelimen ja poistanut sieltä 40 numeroa...

Joo, no kyllä se mies tässä epäilyttävä on. Ja enemmän ukolla on selitettävää, kuin ap:llä. Hehhee, jos mies onkin samanlainen kuin omani, jonka kanssa tuli viime syksynä sanomista, kun ukon puhelimesta löytyi sen vanhojen "kahvittelututtujen" viestejä ja pyyntöjä kahville+viestittelyjä yhen "pelikaverin kanssa": miehen selitys viestittelyihin oli, ettei hän KEHDANNUT vastata tylysti, vaan viestittely oli jatkettava "kun nainen tuntui jotenkin vähän yksinäiseltä" AHHAHAHAHHAHHHHAAAA...just, noh, melkoset puinnit oli meillä, mutta onneksi asia saatiin kuntoon. Ja mieheni on siis TODELLA puhunut koko suhteen ajan "ehdottomasta avoimuudesta ja luottamuksesta jne" , no ylläripylläri "ehdoton avoimuus" ei sitten kattanutkaan sitä, että olisi voinut myös minulle kertoa että viestiä pukkaa entisiltä trehvikumppaneilta...
Mutta joo, mies tiukille vaan!

Niin, tiedän että ehdottomasti typerintä oli mennä poistamaan niitä numeroita. Aiemmin tässä suhteessa mies on ollut se, joka on epäillyt minua ja jota on minun menneisyyteni häirinnyt. Mies on monta kertaa sanonut, että saan tutkia hänen puhelimensa jos kiinnostaa, ei hänellä mitään salattavaa ole (niin, osa numeroista muistikortilla, osa puhelimen muistissa, asetuksia vaihtamalla vain osa olisi näkynyt).
Raskaushormonit tosiaan jyllää, en keksi muuta puolustusta.

Mies on nyt töissä, en tiedä onko jo tajunnut tapahtuneen. Täytyy ottaa illalla puheeksi.

mä en käsitä.. tokihan miehellä saa olla puhelinnumeroita mitä haluaa..
mullakin on puhelimessa vanhojoen poikaystävien, hoitojen, tutuntuttujen numeroita.. on omien kavereiden,yhteisten kavereiden numeroita.. onpa sinne jäänyt jopa ex miehen kaverin numeroita.. mä en ole jaksanut käydä noita läpi ja poistaa turhia, ja kyllä, osa on täysin turhia.. mutta en mä silti hyväksy että mies menis poistamaan ne, koska sillä ei oo mitään sanaa siihen kenen numeroita mulla saa olla puhelimessa..
samoin kuvat.. mulla on puhelimessa ex miehen kuvia, ihanh siitä syystä että en ole saanut tuota piuhaa toimimaan että saisin siirrettyä ne koneelle.. ja edelleenkään miehellä ei ole mitään asiaa niitä poistaa

Alkuperäinen kirjoittaja herttuatar:
Joo, no kyllä se mies tässä epäilyttävä on. Ja enemmän ukolla on selitettävää, kuin ap:llä. Hehhee, jos mies onkin samanlainen kuin omani, jonka kanssa tuli viime syksynä sanomista, kun ukon puhelimesta löytyi sen vanhojen "kahvittelututtujen" viestejä ja pyyntöjä kahville+viestittelyjä yhen "pelikaverin kanssa": miehen selitys viestittelyihin oli, ettei hän KEHDANNUT vastata tylysti, vaan viestittely oli jatkettava "kun nainen tuntui jotenkin vähän yksinäiseltä" AHHAHAHAHHAHHHHAAAA...just, noh, melkoset puinnit oli meillä, mutta onneksi asia saatiin kuntoon. Ja mieheni on siis TODELLA puhunut koko suhteen ajan "ehdottomasta avoimuudesta ja luottamuksesta jne" , no ylläripylläri "ehdoton avoimuus" ei sitten kattanutkaan sitä, että olisi voinut myös minulle kertoa että viestiä pukkaa entisiltä trehvikumppaneilta...

Tässä on jotain tuttua. Olin sairaalassa toisella paikkakunnalla (potilaana) kaksi viikkoa ja itku kurkussa vannotin miestä ettei ole tekemisissä erään perheenrikkojan kanssa kun olen poissa. Mies on siis oikeasti hölmö eikä tajua jos joku on hänestä kiinnostunut.

Pari päivää kului ja ihmettelin kun mies ei vastannut illalla puhelimeensa. Seuraavana päivänä kovistelin ja kävi ilmi että ukko oli ollut istumassa iltaa sen naisen luona (onneksi mukana oli paljon muitakin)!! :O Kysyin että oliko niin vaikeaa olla noudattamatta vakavasti sairaan puolisonsa toivetta...mies puolusteli vaikeana että "mulla oli ikävä sen juttuja ja siitäkin oli kiva nähdä".

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
mullakin on puhelimessa vanhojoen poikaystävien, hoitojen, tutuntuttujen numeroita.. on omien kavereiden,yhteisten kavereiden numeroita.. onpa sinne jäänyt jopa ex miehen kaverin numeroita.. mä en ole jaksanut käydä noita läpi ja poistaa turhia, ja kyllä, osa on täysin turhia.. mutta en mä silti hyväksy että mies menis poistamaan ne, koska sillä ei oo mitään sanaa siihen kenen numeroita mulla saa olla puhelimessa..
samoin kuvat.. mulla on puhelimessa ex miehen kuvia, ihanh siitä syystä että en ole saanut tuota piuhaa toimimaan että saisin siirrettyä ne koneelle.. ja edelleenkään miehellä ei ole mitään asiaa niitä poistaa

Nyt kun sulla tuli taas nuo mieleen, niin mikset poista numeroita samantien? Pitääkö kuvat siirtää koneelle, vai eikö niitäkin voi poistaa? Selittelyä tuo vaan on, ettei ole kerinnyt tehdä sitä ja tätä.

Nyt kun sulla tuli taas nuo mieleen, niin mikset poista numeroita samantien? Pitääkö kuvat siirtää koneelle, vai eikö niitäkin voi poistaa? Selittelyä tuo vaan on, ettei ole kerinnyt tehdä sitä ja tätä.

Ja lisään vielä, että jos mun miehellä olis jotain vanhojen hoitoje/exien numeroita, eikä "jaksais" niitä poistaa, niin tarjoaisin auliisti apuani. Minä kyllä voin ne poistaa.

koska mie en jaksa..ö juon aamukahviani eikä just nyt huvita.. koska ne numerot ei häiritse siellä ketään... ja ne kuvat, haluan ne koneelle mutta jostain syystä tuo pc suit ei tunnista tuota puhelinta vaikka pitäisi (siis silloin kun koitin ja nyt en ees tiedä missä se kaapeli vipeltää)
pointti on se että miksi mun pitäis poistaa mun puhelimesta jotain mikä mua ei häiritse enkä näe mitenkään kiireellisenä hommana?

koska mie en jaksa..ö juon aamukahviani eikä just nyt huvita.. koska ne numerot ei häiritse siellä ketään... ja ne kuvat, haluan ne koneelle mutta jostain syystä tuo pc suit ei tunnista tuota puhelinta vaikka pitäisi (siis silloin kun koitin ja nyt en ees tiedä missä se kaapeli vipeltää)
pointti on se että miksi mun pitäis poistaa mun puhelimesta jotain mikä mua ei häiritse enkä näe mitenkään kiireellisenä hommana?

Koska annat sen kuvan, että haluat säästää niitä.

Kyl mullaki on esim. miehen sisarusten nro:t omassa puhelimessani ja olen juuriki pölliny ne miehen puhelimesta. Sekä siel on hirveä määrä niin poikien ku tyttöjenki nimiä jotka eivät varmasti miehelleni kerro mitään (ovat kavereita ajalta ennen miestäni), mut en ole niitä vain raskinu poistaa.. tuskin niitä koskaan tarvin, mut mitäpä haittaakaan niistä siellä on!!

Alkuperäinen kirjoittaja tulevaisuudessa ex:
Alkuperäinen kirjoittaja herttuatar:

Tässä on jotain tuttua. Olin sairaalassa toisella paikkakunnalla (potilaana) kaksi viikkoa ja itku kurkussa vannotin miestä ettei ole tekemisissä erään perheenrikkojan kanssa kun olen poissa. Mies on siis oikeasti hölmö eikä tajua jos joku on hänestä kiinnostunut.

Pari päivää kului ja ihmettelin kun mies ei vastannut illalla puhelimeensa. Seuraavana päivänä kovistelin ja kävi ilmi että ukko oli ollut istumassa iltaa sen naisen luona (onneksi mukana oli paljon muitakin)!! :O Kysyin että oliko niin vaikeaa olla noudattamatta vakavasti sairaan puolisonsa toivetta...mies puolusteli vaikeana että "mulla oli ikävä sen juttuja ja siitäkin oli kiva nähdä".

Jep, ihan helvatan tyhmä saa mies olla, jollei tajua että naikkonen, joka laittelee viestejä "lähekkö kahville" tai "oisitpa täällä keskustassa baarissa, täällä on tylsää <3" EI olisi kiinnostunut :D ihan käsittämätöntä, sitten vaan sönkötetään että "no en halunnu olla tyly enkä loukata en haluu että kukkaa ajattelee minusta pahaa/että oon tyly seliseliseli" joopa joo..kiva että mies kanto huolta siitä, ettei joku vuoden takanen kahvittelumirkku ajattele hänestä pahaa/pidä tylynä..mutta sillä mitä MINÄ TYTTÖYSTÄVÄ olen mieltä, ei sitten näemmä ollut mitään väliä.
Ja viestiä pukkas kummasti sinä viikonloppuna kun itse oli Kuopiossa siskoni luona. Huhhuh.

no ne kuvathan mä haluan säästää... ;)
ja numeroista, noh, en edes tiedä mitä kaikkia numeroita tuolloa on niin varmaankin osan säästän joka tapauksessa... ja kun miestäkään se ei häiritse niin..

Ihan ahdistaa lukea jo näitä teidän juttuja. Voi miesparkojanne, minkälaisissa suhteissa joutuvat olemaan. Kauheita kyylääviä haukkoja elämänkumppanina. Suhde toimii paljon paremmin, kun lakkaatte kyttäämästä joka elettä ja juttua.

no ne kuvathan mä haluan säästää... ;)
ja numeroista, noh, en edes tiedä mitä kaikkia numeroita tuolloa on niin varmaankin osan säästän joka tapauksessa... ja kun miestäkään se ei häiritse niin..

Ihan sama. Sen kuvan annat joka tapauksessa että haluat niitä säästää. Myös ne numerot.

Alkuperäinen kirjoittaja Apua:
Ihan ahdistaa lukea jo näitä teidän juttuja. Voi miesparkojanne, minkälaisissa suhteissa joutuvat olemaan. Kauheita kyylääviä haukkoja elämänkumppanina. Suhde toimii paljon paremmin, kun lakkaatte kyttäämästä joka elettä ja juttua.

Voi lässynlässyn, miehiä pitää paapoa ja silittää päätä.

Alkuperäinen kirjoittaja v:

Ei tulis mieleenkään kytätä mieheni tekemisiä. Jos ei mun seura kiinnosta tarpeeksi, niin senkus sitten lähtee paremman kanssa koittamaan. En osaa olla yhtään mustis ja silti väitän pitäväni miehestäni todella.

Alkuperäinen kirjoittaja v:

Suhde toimisi joo paremmin jos mies saisi elää kuin poikamies ja nainen olisi huoran ja äidin roolissa hänelle vuorotellen :). Sääli ettei 2000-luvulla monikaan nainen tahdo sitä!

Uusimmat

Yhteistyössä