Tutkimus: Tupakka tuhoaa aivosoluja ja tekee ihmisestä tyhmemmän

  • Viestiketjun aloittaja on ne tyhmiä
  • Ensimmäinen viesti
on ne tyhmiä
Ai. Mä tunne aika monta satunnaista tupakoitsijaa. On humalatupakoitsijoita. Seuraksi tupakoitsijoita tai sellaisia, jotka voi polttaa viisi röökiä viikossa. Mistä sä olet keksinyt sellaisen ajatuksen, että röökiä pitää joko vetää päivittäin tai sitten sitä ei vedä ollenkaan?
Miksi pitää polttaa edes se 5 tupakkaa tai edes yksi kun se aiheuttaa tutkitusti syöpää?
Kaiken huippu on se että jotku ihmiset kuittailee toisille kun imevät poskisavuja ja kehuvat kun itse imee keuhkoihin asti. Tämä on jo typeryyden huippu, kehua sillä että vetää syöpämyrkkyjä keuhkoihin. Tässä sen näkee myös kuinka tyhmää porukkaa tupakoitsijat ovat.
 
fghf
Alkuperäinen kirjoittaja on ne tyhmiä;30741861:
Miksi pitää polttaa edes se 5 tupakkaa tai edes yksi kun se aiheuttaa tutkitusti syöpää?
Kaiken huippu on se että jotku ihmiset kuittailee toisille kun imevät poskisavuja ja kehuvat kun itse imee keuhkoihin asti. Tämä on jo typeryyden huippu, kehua sillä että vetää syöpämyrkkyjä keuhkoihin. Tässä sen näkee myös kuinka tyhmää porukkaa tupakoitsijat ovat.
en tiedä onko urbaanilegendaa, mutta erittäin vahvana elävä väite kuitenkin on että poskareita aktiivisesti polttavat saavat suuremmalla todennäköisyydellä suusyövän, kuin tupakoitsija keuhkosyövän.

ihan kyllä minkäänmoisen tupakoinnin syöpäriskiä aliarvioimatta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja on ne tyhmiä;30741861:
Miksi pitää polttaa edes se 5 tupakkaa tai edes yksi kun se aiheuttaa tutkitusti syöpää?
Kaiken huippu on se että jotku ihmiset kuittailee toisille kun imevät poskisavuja ja kehuvat kun itse imee keuhkoihin asti. Tämä on jo typeryyden huippu, kehua sillä että vetää syöpämyrkkyjä keuhkoihin. Tässä sen näkee myös kuinka tyhmää porukkaa tupakoitsijat ovat.
Vaikea sanoa miksi pitää polttaa? En minä tiedä, eikä mua oikeastaan kiinnostakkaan.
Miksi pitää meikata?
Miksi pitää värjätä hiukset?
Miksi pitää syödä ravintolisiä?
Miksi ihmiset tekee paljon asioita, jotka ei ole mitenkään pakollisia?
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Tupruttelija
Noo, tupakointi on suunnattoman typerää. Olen tehnyt sitä tämän tiedostaen parikymmentä vuotta. Itseinho on valtaisa. Nytpä olen ollut polttamatta nelisen kuukautta. Hurraa, eikö?
Olenko viisastunut?
No en. Kaipaan savuja kuin kadonnutta ystävää ja olenkin lähes siinä pisteessä että kuljen kuin automaatilla ostamaan tupakkaa.

Harva tupakoitsija haluaa tupakoida jatkuvasti tai ollenkaan. Nikotiinista joko tulee riippuvaiseksi tai ei. Minä olen riippuvainen. En halua polttaa mutta en osaa olla ilman.
Tyhmyydellä ei ole asian kanssa mitään tekemistä, paitsi jos vannot haluavasi polttaa aina vaan huolimatta seurauksista. Mediakin on myllyttänyt jo kauan; suurin osa tupakoijista tahtoisi lopettaa! Niinpä.

Minun ehdotukseni olisi että tupakka hävitettäisi maailmasta. Lailla kieltokaan kun ei todennäköisesti riittäisi.
 
on ne tyhmiä
Miks mä imppaisin liimaa tai bensaa kun viina on keksitty?

Ja miks helvetissä imisin vesihöyryä pakoputkesta?
Se tulisi sulle halvemmaksi kun ostat liimaa ja bensaa, siitä riittää sulle iloa pitkäksi aikaa.

Autoja kun liikkuu tuolla ulkona joka paikassa niin saisit ilmaiset savut keuhkoihin ja samahan se on millä myrkyllä se sinun pää menee sekasi, kunhan vaan nuppi turpoaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja on ne tyhmiä;30741989:
Se tulisi sulle halvemmaksi kun ostat liimaa ja bensaa, siitä riittää sulle iloa pitkäksi aikaa.

Autoja kun liikkuu tuolla ulkona joka paikassa niin saisit ilmaiset savut keuhkoihin ja samahan se on millä myrkyllä se sinun pää menee sekasi, kunhan vaan nuppi turpoaa.
Mä olen mies, joten mulla on kaksi aivosolua. Useimmiten ne seikkailevat munissa tai korkeintaan vatsassa. Kumpikaan niistä ei o vielä käsittämättömän viinan ja tupakan määrään kuollut.

Sinun aivosolusi ovat herkempiä, joten yritä pitää ne hengissä, koska tarvitset niistä jokaisen osataksesi edes hengittää. Mä pärjään mainiosti noilla kahdella.
 

Yhteistyössä