J
"just just"
Vieras
Ja lisään tuohon edelliseen tekstiini myös 3 sijoitusasuntoa jotka ovat lainattomia. Ihan tyhmäksi en miestäni sanoisi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Arvostellaan mm älykkyyttä joka nousisi jos kaikki rantaruottalaiset<--- lähtisi pois ja sisäsiittoisiksi sanotaan ja mitä vielä. Kyse oli kuitenkin nyt lapsista tässä ketjussa, eli heihin viitataan myös ja ymmärtääkseni muidenkin ikäisiin.Typerä asenne sinullakin on.
Mä en ylipäätänsä ymmärrä, miksi jostain kielestä täytyy vääntää noin iso asia ja haukkua muita sen perusteella.
Ja kun se vielä on sellaista täysin pointitonta riehumista ja samojen, puhkikuluneiden fraasien laukomista tyyliin "Suomijuntit taas kaljoissaan täällä, JUNTIT! WHITE TRASHIT!" ja "Homot! Ruskean reiän ritarit! Itsekkäät kiintiöloiset!".
Ei kovin kehittävää, enkä tosiaan ymmärrä, miksi kukaan fiksu ihminen jaksaa paria kommenttia enemmän "keskustella" ts. alentua moiseen.
Ehkä tosiaan katselen jostain ihan eri vinkkelistä tätä asiaa, mutta tässä ketjussa vaahtoaa vain ja ainoastaan ne juntittelijat.
Mihin viittaat lapsien haukkumisella? Ei tässä ketjussa ainakaan sellaista ole esiintynyt, ellet pidä harhaanjohtavaa otsikointia haukkumisena.
Ei tämä johdu typeryydestä, vaan laiskuudesta. Miksi vaivautua, kun ei tarvitse? Kiintiöiden turvin pääsee aina ahkerampien suomenkielisten ohi.
Arvostellaan mm älykkyyttä joka nousisi jos kaikki rantaruottalaiset<--- lähtisi pois ja sisäsiittoisiksi sanotaan ja mitä vielä. Kyse oli kuitenkin nyt lapsista tässä ketjussa, eli heihin viitataan myös ja ymmärtääkseni muidenkin ikäisiin.
Ja hetkonen, sinulta olen kuullut myös tuollaisia laukomisia esimerkiksi tatuoiduista vai olikohan kyse lävistyksistä. Tietynlaisen mielikuvan kyllä antaa typeryys joka tässäkin ketjussa monen suusta on tullut.
Tutkimusten mukaan ruotsinkielisten opetustaso on heikompaa joten olisiko kuitenkin siinä selitys. Eli joko opetuksen tasoa pitäisi nostaa suomenkielisten koulujen tasolle ja sitten pääsisi samoilla pisterajoilla kuin muutkin, enemmän tai vähemmän miten nyt kokeet ikinä meneekin tai pitää nykyinen systeemi, että on ne kiintiöt. Ensimmäistä pitäisin parempana vaihtoehtona.Ei tämä johdu typeryydestä, vaan laiskuudesta. Miksi vaivautua, kun ei tarvitse? Kiintiöiden turvin pääsee aina ahkerampien suomenkielisten ohi.
Arvostellaan mm älykkyyttä joka nousisi jos kaikki rantaruottalaiset<--- lähtisi pois ja sisäsiittoisiksi sanotaan ja mitä vielä. Kyse oli kuitenkin nyt lapsista tässä ketjussa, eli heihin viitataan myös ja ymmärtääkseni muidenkin ikäisiin.
Ja hetkonen, sinulta olen kuullut myös tuollaisia laukomisia esimerkiksi tatuoiduista vai olikohan kyse lävistyksistä. Tietynlaisen mielikuvan kyllä antaa typeryys joka tässäkin ketjussa monen suusta on tullut.
mä en jaksa uskoa että rantaruottalaiset hakee sukuihinsa uutta verta Afrikan itänokalta
Ai jaa? Tässä ketjussa on kyllä riehunut joku aivan muu, kuin "suomalaiset".
Alkaa muuten kulumaan jo vähän puhki sulla toi juntittelu, jos ja kun ilmeisesti postaat viestejä oikein urakalla tiettyihin ketjuihin.
Tyyli ainakin sama.
Tai sitten palstalle on pesiytynyt joukko ulkosuomalaisia, elegantteja epäjuntteja, joiden äidinkieli on jokin muu, kuin suomi.
Ai kun ihmettelee ääneen tuota yksipuolista riehumista tässä ketjussa, on persu?
mä en jaksa uskoa että rantaruottalaiset hakee sukuihinsa uutta verta Afrikan itänokalta
Onko tehty tutkimusta miksi suomenruotsalaiset pärjäävät myöhemmin paremmin vaikka koulumenestys on huonompaa?
Ruotsinkielinen mieheni kävi IB-lukion ja pääsi TKK:lle ihan papereilla, mutta ei missään ruotsinkielisten kiintiössä. Veljensä opiskeli maisteriksi ihan suomenkielellä Helsingin yliopistossa. Isänsä on tohtorismies, äitinsä maisteri. Mutta tyhmiä ja sisäsiittoisiahan nuo kaikki sit?