V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ratsastus on hyvä harrastusMiten nyt Yle tuommoista julkaisee, varmaan toimittaja saa raippoja.![]()
Oli käännetty kaupungin syyksi, kun ei ole tehnyt mitään maahanmuuttajien ja sosiaalisesti rajallisten auttamiseksi.Miten nyt Yle tuommoista julkaisee, varmaan toimittaja saa raippoja.![]()
Meinaat et ekat mamut saapuivat Suomeen vuonna 2015? Paljonko sulla oikein on ikää?No mites venäläisillä on varaa arvostella maahanmuuttajia? Ettei vain olisi itsekin maahanmuuttaja... Ja kyllä nuo alueet, joissa maahanmuuttajat ovat enemmistönä tai muuten merkittävä syy alueelta poismuuttoon, ovat pks:lla niitä alueita, jonne ei alunperin kukaan halunnut, koska oli paljon juoppoja, sitten oli paljon narkkareita ja nyt paljon maahanmuuttajia. Kertokaa yksikin sellainen haluttu asuinalue pks:lta, jonka ongelmat ovat oikeasti alkaneet vuoden 2015 turvapaikanhakijavyöryn jälkeen.
Meinaat et ekat mamut saapuivat Suomeen vuonna 2015? Paljonko sulla oikein on ikää?
Oli käännetty kaupungin syyksi, kun ei ole tehnyt mitään maahanmuuttajien ja sosiaalisesti rajallisten auttamiseksi.
... mitä nyt maksaa asunnon ja elämisen ja kaiken muunkin saa ilmaiseksi. Unohtui vissiin.
Maahanmuuttajia toki on ollut kauan ennen vuoden 2015 turvapaikanhakijaryntäystä, kuten myös turvapaikanhakijoita. Tuo tutkimus oli tehty vuonna 2016, joten hyvin varmasti tuloksissa näkyy vuonna 2015 räjähdysmäisesti kasvanut turvapaikanhakijoiden määrä.Meinaat et ekat mamut saapuivat Suomeen vuonna 2015? Paljonko sulla oikein on ikää?
Maahanmuuttajia toki on ollut kauan ennen vuoden 2015 turvapaikanhakijaryntäystä, kuten myös turvapaikanhakijoita. Tuo tutkimus oli tehty vuonna 2016, joten hyvin varmasti tuloksissa näkyy vuonna 2015 räjähdysmäisesti kasvanut turvapaikanhakijoiden määrä.
Jo 1970-luvulta muistan, ettei nuo alueet, joita esimerkiksi tuossa jutussa mainitu Kontula on, olleet mitenkään haluttuja tai viihtyisiä asuinalueita, eikä silloin alueita pilanneet maahanmuuttajat. Aiemmin työväen ja spurgujen kansoittamissa lähiöissä asuu nyt maahanmuuttajat ja he kenellä ei ole varaa muuttaa sieltä pois, mutta koskaan nuo alueet eivät ole oleet haluttuja asuinalueita.
No mites venäläisillä on varaa arvostella maahanmuuttajia? Ettei vain olisi itsekin maahanmuuttaja... Ja kyllä nuo alueet, joissa maahanmuuttajat ovat enemmistönä tai muuten merkittävä syy alueelta poismuuttoon, ovat pks:lla niitä alueita, jonne ei alunperin kukaan halunnut, koska oli paljon juoppoja, sitten oli paljon narkkareita ja nyt paljon maahanmuuttajia. Kertokaa yksikin sellainen haluttu asuinalue pks:lta, jonka ongelmat ovat oikeasti alkaneet vuoden 2015 turvapaikanhakijavyöryn jälkeen.
En mä mitään yritä valkopestä. Fakta vaan on se, ettei turvapaikanhakijoita juurikaan ole niillä halutuilla pks:n asuinalueilla ja ei-halutut alueet ovat olleet aina jostakin syystä ei-haluttuja.Valkopesuyrityksesi ei nyt oikein ota tuulta alleen.
On ja kaikista ikävimpiä mamuja ovat ruotsalaiset.Suomessa on kautta aikojen ollut maahanmuuttajia.
Sinä kun olet kovin viisas, niin osaatko selittää miksi maahanmuuttoa ylistävät henkilöt eivät kuitenkaan asu samoilla asuinalueilla kuin maahanmuuttajat? Minusta tässä on selvä ristiriita puheiden ja tekojen välillä.En mä mitään yritä valkopestä. Fakta vaan on se, ettei turvapaikanhakijoita juurikaan ole niillä halutuilla pks:n asuinalueilla ja ei-halutut alueet ovat olleet aina jostakin syystä ei-haluttuja.
Kyllä olet oikeassa, että pitää erottaa erikseen humanitäärinen ja työperäinen maahanmuutto. Kuitenkin voin ihan kokemuksesta sanoa, että työperäinenkin maahanmuutto ja jo pelkkä turismi etelä- ja itänaapurista on aiheuttanut ja aiheuttaa edelleen ongelmia. Esimerkiksi liikennekulttuuri ja myös muiden ihmisten kotirauhan huomioiminen on virolaisilla ja venäläisillä valovuosia jäljessä Suomea. Jotenkin kummasti näistä ryhmittymistä kuitenkin löytyy kovia humanitäärisen maahanmuuton vastustajia.Ensimmäisenä erottaisin maahanmuuttajat kahteen ryhmään. Työperäiset maahanmuuttajat ja humanitääriset maahanmuuttajat.
Ongelma syntyy yleensä työperättömästä maahanmuutosta ja he kasautuvat omille alueilleen, joissa ei itseasiassa juopot ja narkitkaan halua olla, joten näille tulee omat alueensa.
Ja kaikki maahanmuutto ongelmat ovat alkaneet paljon ennen vuotta 2015.
No en tiedä, mikä itse kunkin syy maahanmuuton ylistämiseen on. Tällä hetkellä omassa asuinympäristössä on jonkin verran humanitäärisiä maahanmuuttajia, joskus ollut enemmänkin, mutta koskaan ei ole heidän kansaaan mitään ongelmia ollut. Sen sijaan eräästä kämpästä oli pakko muuttaa pois, kun virolaiset raksamiehet ja muutama venäläinen joukon jatkona melskasivat yötäpäivää niin, ettei nukkumisesta tullut kotona juuri mitään. Sen tähden mulla ei ole hirveästi sympatioita virolaisia tai venäläisiä kohtaan.Sinä kun olet kovin viisas, niin osaatko selittää miksi maahanmuuttoa ylistävät henkilöt eivät kuitenkaan asu samoilla asuinalueilla kuin maahanmuuttajat? Minusta tässä on selvä ristiriita puheiden ja tekojen välillä.
Kontula, ja muutkin idän lähiöt, olivat erittäin haluttuja asuinalueita aikanaan. Oletko koskaan asunut Kontulassa?Maahanmuuttajia toki on ollut kauan ennen vuoden 2015 turvapaikanhakijaryntäystä, kuten myös turvapaikanhakijoita. Tuo tutkimus oli tehty vuonna 2016, joten hyvin varmasti tuloksissa näkyy vuonna 2015 räjähdysmäisesti kasvanut turvapaikanhakijoiden määrä.
Jo 1970-luvulta muistan, ettei nuo alueet, joita esimerkiksi tuossa jutussa mainitu Kontula on, olleet mitenkään haluttuja tai viihtyisiä asuinalueita, eikä silloin alueita pilanneet maahanmuuttajat. Aiemmin työväen ja spurgujen kansoittamissa lähiöissä asuu nyt maahanmuuttajat ja he kenellä ei ole varaa muuttaa sieltä pois, mutta koskaan nuo alueet eivät ole oleet haluttuja asuinalueita.
Toi on täysin totta.En mä mitään yritä valkopestä. Fakta vaan on se, ettei turvapaikanhakijoita juurikaan ole niillä halutuilla pks:n asuinalueilla ja ei-halutut alueet ovat olleet aina jostakin syystä ei-haluttuja.
Haluttuja asuinalueita ovat esim. Eira, Kaivopuisto tai Ullanlinna.Kontula, ja muutkin idän lähiöt, olivat erittäin haluttuja asuinalueita aikanaan. Oletko koskaan asunut Kontulassa?
Sä olet itse just tälläinen lähiökuppilan alkoholiongelmainen reiska.En mä huomannut mitään kummallista. Baarin pitäjä oli selkeästi ulkomaalaistaustainen ja pari asiakastakin. Ainoa häiriötekijä oli "Rape ja Reiska" jotka ulkomaalaisen baarista ostamansa kaljalasit kädessä möykkäsivät terassilla haukkuen ulkomaalaisia. Muuten baarissa olis ollut ihan rauhallista.
milloinkohan Itä-Helsinki oikeasti on ollur haluttua? En ole Kontulassa koskaan itse asunut, mutta sen verran olen siellä jo tosiaan 1970-luvulta asti joutunut käymään, että aina sieltä on halunnut äkkiä pois. Toki saattoi littyä myös siihen, että itse asuin silloin maaseudun rauhassa ja viihdyin siellä hyvin...Kontula, ja muutkin idän lähiöt, olivat erittäin haluttuja asuinalueita aikanaan. Oletko koskaan asunut Kontulassa?
On ja kaikista ikävimpiä mamuja ovat ruotsalaiset.