Tutkimus:Oletko uskollinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksi vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
100% uskollisuus, Ex:llä prosentit lipsui...

Olen aina tiennyt, että tällä palstalla suureen ääneen meuhkaavat kakkoset ja lennosta parinvaihtajat ovat vain purkamassa pahaa oloaan.

""22-vuotta aviossa ja 100% uskollisia ollaan molemmat oltu. Ei kumpikaan ole pettänyt, ei ees kriisin aikana. ""

Eihän kukaan voi tietää toisesta onko hän ollut uskollinen vai ei. Jos vain naiset tietäisivät...

Jos vastauksia katsoo, miehet, jotka vastaavat, ovat käyneet esim. huorissa, eivätkä katso sitä pettämiseksi.

En ole ikinä pettänyt seurustelukumppaneitani tai nykyistä aviomiestäni. Jos pitäisi saada muita, ottaisin ensin eron. Olen aina ollut sitä mieltä, että joko tai: vapaana temmeltämässä tai yhden miehen nainen. En pystyisi elämään itseni kanssa jos pettäisin. Olen ylpeä itsestäni kun minulla on selkärankaa myös tässä asiassa. Sitä paitsi suhde aviomiehen kanssa on niin hyvä, etten haluaisi riskeerata sitä tyhmällä sähläämisellä. Paljon haastavampaa ja hienompaa on pyrkiä saamaan pitkä suhde toimimaan ja rakastaa toista koko ajan enemmän. Pettäjät ovat luusereita. n30

Olen ollut uskollinen, mut mua on kyllä suudeltu/yritetty suudella useamman kerran myös muut kuin poikaystäväni. En ole itse vastannut suudelmiin vaan työntänyt ko. ihmiset pois. Suutelijat ovat olleet kaverimiehiä, jotka ovat olleet ihastuneita jo pidemmän aikaa. Muutaman kohdalla kaveruus on päättynyt noihin yrityksiin (ovat loukkaantuneet/nolostuneet kun en vastannutkaan tunteisiin+mulla on ollut vaikeuksia käyttäytyä enää normaalisti heidän seurassaan). Suukoistakaan ei oikein voi puhua kun ovat yrittäneet tunkea kieltä suuhuni kesken juttelun :P

Haluaisin sanoa, että olen 100% uskollista tyyppiä, mutta joskus olen miettinyt parin nuoruuden rakkauden kohdalla, että jos heidät tapaisin vielä, niin karkaisiko hommat käsistä. Tässä ja nyt ajattelen, etten voisi tehdä mitään heidän kanssaan (koska todella kunnioitan miestäni), mut tosi paikan tullen pelkäisin, et sukat pyörisivät jaloissa... Ovat suhteita, jotka ovat jääneet ikään kuin kesken olosuhteiden pakosta aikoinaan... Rehellisesti sanottuna en siis osaa sanoa varmuudella. 80% minusta kallistuu uskollisuuteen, 20% epävarmuuteen.

Mihinkähän lokeroon sitten minut laitetaan kun olen ollut uskollinen koko suhteen ajan, vaikka vieraissa olen käynytkin. Mies on nimittäin tiennyt näistä vieraista ja antanut niihin luvan. Sama myös toisinpäin. Itse lasken meidät uskollisiin kun toista ei ole petetty, alkuperäinen päättäköön itse mihin rakoon meidät sijoittaa :)

14v aviossa 2 kertaa olen pettänyt. Pettämiset silloin kun mies oli matkoilla. Kovat halut, viini ja tilaisuus johtivat pettämiseen. En ole kertonut miehelleni. Pienellä morkkiksella olen niistä selvinnyt.

Yhteistyössä