Tutkimus:Oletko uskollinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksi vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Parisuhdetta 29,5v, josta aviossa 27v. Kertaakaan en ole pettänyt, vaikka mahdollisuuksia olisi ollut paljonkin. Muutaman kerran olen pokannut naisen ravintolasta ihan piruuttaan ja toivottanut sitten hyvää yötä. Täytyyhän sitä kokeilla, että vieläkö saisi. :)

22-vuotta aviossa ja 100% uskollisia ollaan molemmat oltu. Ei kumpikaan ole pettänyt, ei ees kriisin aikana. Mies tuli aina viereen nukkumaankin ei ees olohuoneen sohvalla nukkunut.

Yhteiselo on vaan parantunut vuosien aikana.

Työkavereiden kanssa en koskaan, eli kuormasta ei syödä.

Parit nettituttavuudet pakottivat kokeiluun. Pettymystä oli.
Samoja lökäpöksyjä näkyy olevan liikkeellä.

Tosin, olen naimisissa, kunhan kokeilin, miten avioliiton ulkopuolella pelittää :=)

Olen 28v. En ole pettänyt koskaan. Useampi pidempikin suhde (yli 3v. kestänyt) ollut. Miehen olen sen sijaan löytänyt esim. oman siskoni sängystä. Se mies sai kenkää - luonnollisesti.

30 v aviossa ensimmäiseni ja ainoani kanssa, ei pettämisiä. Tarjouksia ollut, koska olen työssä naisvaltaisella alalla.

Käytäntö on osoittanut, että esittämäsi %-luvut ovat tuulesta temmattuja ja tarkoitushakuisia. Se on sitä mielipidemuokkausta, jolla pettäneet yrittävät tyynnyttää huonoa omaatuntoaan.

Missä menee pettämisen raja? Pari kertaa olen suudellut ja antanut vieraan miehen hyväillä mm.rintojani.En pidä sitä pettämisenä jos se ei mene sen pidemmälle.Olen avoliitossa ollu10-vuotta,
josta 3 lasta.

Parivuotta suhteessa ja pettänyt vähän yli kymmenen kertaa, jos petokseksi lasketaan seksi toisen naisen kanssa. Itselleni nämä ovat vain seksielämääni, koska tunteita ei (huorien kanssa) ole ollut. Yritän olla vain yhden naisen mies, mutta toistaiseksi se ei ole onnistunut. Joka kerran jälkeen yritän aina, että olisi viimeinen kerta, mutta... Suhteessa ei ole mitään vikaa, eikä naisessa, minä vaan haluan temmeltää vapaasti.

En ole pettänyt nykyistäni enkä edellisiä. Ilmeisesti tässä pettämisellä tarkoitetaan seksiä, mutten ole myöskään suudellut, hyväillyt tms. toista. Ei vaan kiinnostaisi yhtään, saatikka sitten tuo seksi muiden kanssa.

Muija on pettänyt kerran, kun ihastui työkaveriinsa. Joku sanois, et mäkin oon pettäny, kun oon käyny sillointällöin maksullisissa, mut ei se oo pettämistä kun ei oo tunteet mukana. Mä rakastan vaan mun vaimoo, vaikkei siltä aina saakaan.

Exäni petti, itse en silloisessa suhteessa pettänyt, enkä ole koskaan (mielestäni) pettänyt (paria harmitonta kännipussaustapausta en laske pettämiseksi)!

Siis uskollinen olen ollut nykyisessä 5 vuotta kestäneessäkin suhteessa!

Uskollisia parisuhteita 3 + 3 vuotta. Tätä aiemmin ei ole ollut edes tilaisuutta, eli 100%

Ensimmäinen kolmivuotinen kariutui, kun jätin petollisen naisen. Nyt toinen kolmivuotinen ei ole antanut aihetta edes ajatella toisia naisia... nykyinen kumppani on yhä ""hulluna"" minuun, samalla tavalla kuin aloittaessamme.

Yhteistyössä