Tutkimus:Oletko uskollinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksi vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yksi vaan

Vieras
Tehdäänkö tilastoa siitä, että kuka voi sanoa, että on ollut uskollinen koko suhteensa aikana, silloin näemme, että onko yhtään uskollista ihmistä olemassakaan. Itse uskon, että miehistä n. 85 % pettää ja naisista 55 %. Katsotaan osunko oikeeseen. Vastaa rehellisesti, niin saadan tehtyä oikeanlainen tilasto...

Onko nyt siis kyse nykyisestä suhteesta?

Itse olen pettänyt kaikissa aikaisemmissa suhteissa, mutta nykyisessä en. Tämä suhde on kestänyt nyt 2 vuotta. Ensimmäinen suhde, jossa todella on tyytyväinen ihan kaikkeen!

Olen nainen, 31v.

Olen ollut uskollinen kohta kahdeksan vuotta ja en näe syytä miksi en olisi myös tulevaisuudessa. Yksi syy miksi en pettäisi olisi se että en ole ikinä pystynyt pussaamaan tuntematonta ihmistä, kun entiedä hänen suuhygienistaan. Saati sitten panemaan, tiedä milloin hän on käynyt pesulla, yäk!

85%/55%? Mistä näille kaikille pettäville miehille löytyy kumppaneita, jos ei pettävistä naisista? Huorista? Toisista miehistä? Ukkomiehiin retkahtavista sinkkunaisista? Onko kyseessä sukupuolisidonnainen kotiinpäinveto vai muu tilastoharha?

""Joka jamppa vetäisee kun paikka tulee. Varatuille homman juju on siinä että välttelee tilanteita joissa paikka tulee"".

7 vuotta pettämättä, kolme kertaa ollut tilaisuus mutta joka kerta saanut homman pysähtymään tarpeeksi ajoissa.

Silti, koska tiedän kuitenkin olevani yhtä heikko kuin kuka tahansa mies, parempi sitten pysytellä poissa tilanteista joissa ""paikka tulisi"" eli firman juhliin yms en mene, baarikierrokselle en lähde yksin tai kundiporukan kanssa.

Pettänyt olen kaikissa aiemmissa suhteissani. Exääni petin n. 5 kertaa ja kaikki sain anteeksi. Nykyisen kanssa ollaan oltu naimisissa 2 v ja sitä ennen 2 v. seurustelua. Seurustelun alkuaikoina (ekan 6 kk:n aikana) petin nykyistä aviomiestäni 2 kertaa, eri jätkien kanssa, toisen kanssa vielä mieheni kämpässä:(

Nyt kun aviolupaus on annettu, mieleenikään ei tulisi pettää!!!! Toisaalta viina on minua aina 'vienyt', joten kertaakaan kahteen vuoteen en ole 'uskaltautunut' /'halunnut' baariin lähtä yksin / tyttöporukassa....sillä tiedän heikkouteni:(, mutta tiedän myös minkä aarteen olen itselleni saanut...enkä todellakaan aio vaarantaa sitä. Siispä baarit on mennyttä elämää minun osaltani. Ja seksi muutenkin yliarvostettua.... varsinkin kännipanot....

No jos pientä pussailua ei lasketa, niin en ole pettänyt. Nykyistäni en tälläkään tapaa, tiedän nimittäin et nyt on niin hyvä saalis kyseessä ettei parane töpätä :D

Olen nähnyt ""tilaston"", jossa luvut menivät 60% miehet, 35% naiset. En muista mikä oli tarkka kysymys.

Ei tarvitse olla tietoisesti ukkomieheen retkahtanut, että on päässyt sinkkuna tuohon tilastoon vaikuttamaan. Kakkosen roolin valinneita sinkkunaisia tuntuu myös olevan kakkosmiehiä enemmän.

Miksi se nyt on niin vaikeata Inhorealisti uskoa, että miehet oikeasti pettää kumppaniaan todennäköisemmin kuin naiset? Teoreettisesti tässä ei pitäisi olla sinunkaan vaikeaa vastata tuohon esittämääsi kysymykseen.

Minusta olisi mielenkiintoisempaa nähdä tilasto avioituneiden pettämisistä. Meitä kakskymppisenä kakruna pettäneitä nimittäin luulis riittävän:/.

Ai niin, vastauksia alkuperäiselle. Olen pettänyt kerran nuoruuden pitkäaikaisessa suhteessani. Nykyistä en ole. Mieheni on pettänyt edellisessä suhteessaan. Nykyisessä ei tietääkseni;/.

Minä olen ollut uskollinen koko nelivuotiaan suhteemme ajan. Asumme eri kaupungeissa joten pettäminen ei tosiaankaan olisi vaikeaa. En vain missään nimessä halua, vaikka kivoja miehiä on maailma puolillaan. Haluan että voin itse luottaa itseeni ja että mies voi luottaa minuun. Jos haluaisin seksiä muiden kanssa, jättäisin ensin nykyisen. Jos seksiä ei tee niin paljon mieli että olisi valmis sen takia jättämään, ei muiden kanssa sekstaamisessa ole mitään mieltä.

Olen ollut miehelleni niin uskollinen kuin ihminen vain olla voi, jopa ajatuksissa. En edes katsele vieraita miehiä. Suhdetta takana 2 vuotta. Naimisissa ja 1 lapsi. 30 vuotiaita. Ei tulisi mieleenikään pettää vaikka tulisi millainen tilaisuus! Olen kai vähän vanhanaikainen, mutta minulla ei oloe ongelmaa, että seksielämääni kuuluu vain yksi mies!

Parisuhteessa 20 v, joista naimisissa 18v, ei pettämisiä. Ihastumista kylläkin, mutta pidän omalta osaltani ehdottoman tiukan linjan eli mitään ei saa ns. tapahtua.

Jo 20 vuotta yhdessä, en oo pettäny eikä tulis edes mieleenkään. Viimeiset kolme vuotta ollaan oltu yhdessä ""24 tuntia vuorokaudessa"" ja suhde senkun paranee (molempien mielestä)

Yhteistyössä