Turvotus ensimmäisen raskauskolmanneksen lopulla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paulam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itsellä turvottanut jo kolmisen viikkoa, eikä toivoakaan mahtua entisiin ns. normihousuihin enää.. Painoa tullut vasta n. 3kg.
Ja totta puhut, heti ruokailun jälkeen vatsa pulpahtaa kauniisti esille! Kauankohan tässä enää salaillaan, viikkojakin takana vasta 9 :headwall:
senkun vaan ylpeänä paijailemaan vauvamahaa, niin minäkin teen :heart:

Täällä turvottaa aivan vietävästi, on turvottanut jo plussauksesta asti. Mulla normaalistkin alkoi turvottaa menkkojen lähestyessä, mutta nyt turvotus jäi päälle ja mammahousut on ollut käytössä siis melkein plussauksesta asti, koska omat housuni eivät todellakaan mahdu jalkaan.

Ja sama kaava näyttäisi olevan kuin teillä, eli aamulla kaikki hyvin, mutta samantien kun jotain syö, niin maha on kuin 20. raskausviikolla. Paino mulla on pompsahtanut +3kg. Eli nyt mitat on 162cm ja 61kg (58kg on ollut normipaino jo pitkään). Ja siis mulla rv 7+1.

Voin liittyä samoihin puheisiin 26 painoindeksillä ja viikoilla 7+6. Alavatsapömppistä minulla on ollutkin ennestään, mutta aamuisin se tosiaan on suht normaali ja illasta paisuu :D Joten odotettavissa samaa kuviota varmaan aika pitkään sitten... :D

Yhteistyössä