Nostelen pinoa, sillä minua myös turvottaa ihan perkuleesti. :kieh: Huomasin viime to, että aivan kuin mulla oisi ollut vauvamaha, siis ihan tyyliin 8kk raskaana. Ja siitä lähtien joka ikinen päivä.. sanoinkin miehelleni, että kato nyt tätä.. tuumas vaan, että jospa siellä oliskin uusi jälkeläinen..
vauvaahan me ollaan tässä yritetty jo hyvän aikaa.. yk6 ja yhden haamutuloksen saanut mut ei jaksanut tarrautua... tällä hetkellä kp30/28 ja herkän raskaustestin tein pe ja näytti negaa sitten loppujen lopuksi.. luulin haamuksi, mutta taisi ollakin vain viivan paikka.. nyt tosiaan enää ei löydy kaapista testejä.. joten vielä en voi testata uudelleen.. taidankin odottaa (mikäli pysyn nahoissani) pari päivää, ja jos ei sitten ala tätiä kuulumaan, niin sitten teen sen testin. Vielä ei ole muita raskausoireita.. niin paitsi finnit naamassa.. niitä ei ole mulla ollut kuin viimeksi ku odotin kuopusta..
Tää on niin piinaavaa.. vaikka minulla on kaksi aivan valloittavaa lasta; 3vuotias tytär ja 1vuotias poika, silti sitä kaipaa vielä sitten kolmatta pikkuista tähän meidän perheeseen..