Turvonnut silmäluomi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
Eilen oli turvotusta oikean silmän yläluomen ulkokulmassa ja nyt tänä aamuna oli turvotus levinnyt koko yläluomen alueelle. Silmä aukeaa puoliksi kun luomi on niin turvonnut. Onkohan silmätulehdus vai mitä? Lääkäriaika varattuna klo 11

Mulla ihan sama ongelma.. ollut itseasiassa jo muutaman kuukauden ajan. (ajoittain yläluomi turpoaa ulkoreunasta ja on kipeä, turvotus kuitenkin katoaa päivässä parissa ja silmä "paranee"). Kävin myös tänään lääkärillä kyseisen asian takia ja sain ihovoidetta ongelman hoitoon.. saa nähä miten tehoaa :) aika kiusallinen vaiva!
toivottavasti asia ratkeaa sullakin!

Oon 12 v tyttö , ja mul on ollu silmätulehdus n.3 pv.. eilen tuntu vähän hellittävän mutta tn kun aamulla heräsin , niin yläluomi on turvonnut ja kipeä ... /: AUTTAKAAAAA!!

Olen 14-vuotias ja ihan sama ongelma
johtunee allergiasta
allergian takia en voi syödä mitään vihanneksia enkä hedelmiä yms...
joskus silmät ovat sen näköset kuin olisi juonut kaks viikkoa ja kamala krapula ja joskus kun herään aamulla silmä ei aukea ja on n.kaksi viikkoa turvonnut kunnes turvotus laskee
ja aina on ensin toinen silmä turvoksissa ja sen jälkeen toinen
en voi käyttää mitään meikkiä ja elämä on muutenkin tosi hankalaa kun ei voi syödä mitään:(
tämän vuoden aikana kuudella eri lääkärillä käyty eikä mitään apua!
ihmiset varsinkin läheiset sanovat tosi usein:"hyi,että sun silmät on kamalat hanki jotai hoitoo niihi!"

Yhteistyössä