Turvapaikanhakijakeskustelun myötä vakioaiheet ovat kadonneet

Huomasin jo aiemmin, että perinteiset yh-ketjut sekä marjanpoimintavinkit olivat turvapaikanhakijaketjujen myötä kadonneet. Mitäs muita vakioaiheita on nyt jäänyt taka-alalle? Ainakin tulee mieleen työttömien laiskuus, köyhien elämänhallintaongelmat, kuukauden ruuat 150 eurolla tyyppiset trollit, lastensuojeluilmoitukset, pimppikarvat, miesten rasittavat tavat, haalarimerkit, laihojen haukkuminen, ne ruokarahan kinuamiset... onko muita vielä?

Jonkinlaista vaihtelua varmaan sitten tämäkin.
 
vierailija
Huomasin jo aiemmin, että perinteiset yh-ketjut sekä marjanpoimintavinkit olivat turvapaikanhakijaketjujen myötä kadonneet. Mitäs muita vakioaiheita on nyt jäänyt taka-alalle? Ainakin tulee mieleen työttömien laiskuus, köyhien elämänhallintaongelmat, kuukauden ruuat 150 eurolla tyyppiset trollit, lastensuojeluilmoitukset, pimppikarvat, miesten rasittavat tavat, haalarimerkit, laihojen haukkuminen, ne ruokarahan kinuamiset... onko muita vielä?

Jonkinlaista vaihtelua varmaan sitten tämäkin.
Voooi.. Kyllä mörkömaam vielä trollailemaan pääsee, kun maltat odottaa taas oikeaa hetkeä. Sillä välin joudut provoamaan matukeskusteluissa.
 
vierailija
Huomasin jo aiemmin, että perinteiset yh-ketjut sekä marjanpoimintavinkit olivat turvapaikanhakijaketjujen myötä kadonneet. Mitäs muita vakioaiheita on nyt jäänyt taka-alalle? Ainakin tulee mieleen työttömien laiskuus, köyhien elämänhallintaongelmat, kuukauden ruuat 150 eurolla tyyppiset trollit, lastensuojeluilmoitukset, pimppikarvat, miesten rasittavat tavat, haalarimerkit, laihojen haukkuminen, ne ruokarahan kinuamiset... onko muita vielä?

Jonkinlaista vaihtelua varmaan sitten tämäkin.
Aika monet näistä vakioaiheista sopivat kyllä matuihinkin, esim. matujen laiskuus, matujen elämänhallintaongelmat, matujen ruoat, matujen lastensuojeluilmoitukset, matujen karvat, matujen rasittavat tavat, matujen vaatemerkit, matujen haukkuminen, matujen ruokarahan kinuaminen...
 
vierailija
mitä väliä sillä on mitä otsikossa tai apn viestissä lukee, mamuihin se jonkun aasinsillan kautta käännetään kuitenkin.
aika rajoittunutta joidenkin keskustelutaito.tai siis "keskustelutaito", ei sen kummonenkaan tarvii olla et se vittuilla osaa..
 
  • Tykkää
Reactions: papumössö
vierailija
Jep. Mun mielestä se on tylsää! En sano etteikö maahanmuuttajista/turvapaikanhakijoistakin saisi keskustella, mutta ennen palsta oli niin paljon monipuolisempi.

Oli kaikkia kuvaketjuja ja ruokahaasteitakin. Kaikille varmasti löyty jotakin mukavaa keskusteltavaa. Voi niitä aikoja..
 
vierailija
Tiheään tahtiin syntyvät mamukeskustelut heijastavat sitä huolta ja hätää, jota olemme yht äkkiä joutuneet kokemaan viime vuodesta alkaen!

Olen onnellinen, että on paikka, jossa huolensa ja hätänsä saa ilmaista, vaikka välillä jopa vähän vihaisesti. Kiitos kaks plussalle!
 
Pin
Tiheään tahtiin syntyvät mamukeskustelut heijastavat sitä huolta ja hätää, jota olemme yht äkkiä joutuneet kokemaan viime vuodesta alkaen!

Olen onnellinen, että on paikka, jossa huolensa ja hätänsä saa ilmaista, vaikka välillä jopa vähän vihaisesti. Kiitos kaks plussalle!
Olemme nyt kaikki sen huomanneet, kiitos. Riittää jo, ei se asia muutu siitä miksikään, vaikka kuinka huutelisitte kaksplussalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
vierailija
Jep. Mun mielestä se on tylsää! En sano etteikö maahanmuuttajista/turvapaikanhakijoistakin saisi keskustella, mutta ennen palsta oli niin paljon monipuolisempi.

Oli kaikkia kuvaketjuja ja ruokahaasteitakin. Kaikille varmasti löyty jotakin mukavaa keskusteltavaa. Voi niitä aikoja..
Tää palstahan oli täysin kuollut, ennen kuin vilkastui uuden aiheen myötä! Joten vie varmaan aikansa, ennen kuin kuolinkorinoista herätään muutenkin. Onneksi on edes mamujutut :)
 
vierailija
Jep. Mun mielestä se on tylsää! En sano etteikö maahanmuuttajista/turvapaikanhakijoistakin saisi keskustella, mutta ennen palsta oli niin paljon monipuolisempi.

Oli kaikkia kuvaketjuja ja ruokahaasteitakin. Kaikille varmasti löyty jotakin mukavaa keskusteltavaa. Voi niitä aikoja..
Valitettavasti elämä yksipuolistuu (ja tylsistyy ainakin naisilla) Suomessa samaa tahtia islamisoitumisen kanssa. Parasta vaan alkaa totutella siihen.
 
vierailija
Palstan lukeminen on nykyään paljon helpompaa -- paskan trollauksen välttää pelkästään sillä, että skippaa kaikki ketjut, joiden nimissä esiintyy jokin sanoista matu, mamu, musu, suvakki, rasisti, mv, vok, jne. Aiemmin paskan tekstin välttäminen oli vaikeampaa, nykyään se on helppoa. Mitään lukemisen arvoistahan noissa ketjuissa ei ole.
 
vierailija
Palstan lukeminen on nykyään paljon helpompaa -- paskan trollauksen välttää pelkästään sillä, että skippaa kaikki ketjut, joiden nimissä esiintyy jokin sanoista matu, mamu, musu, suvakki, rasisti, mv, vok, jne. Aiemmin paskan tekstin välttäminen oli vaikeampaa, nykyään se on helppoa. Mitään lukemisen arvoistahan noissa ketjuissa ei ole.
jep, eikä tarvii selata ku etusivu ja ehkä toka sivu, ni näkee kaikki 24h sisällä kirjoitetut viestit. parhaimpina aikoina kävit vessassa ni viestiketju mihin olit just vastannu oli jo kolmannella sivulla..oi niitä aikoja.
 
vierailija
Mikä estää itse tekemästä muunlaisia ketjuja? Mä ainakin väsään niitä harva se päivä.
"Ei se paljon auta, kun ei niihin kukaan vastaa, koska täältä on poistunut niin paljon porukkaa joita kiinnosti keskustella muista asioista."

Ja joo, liioiteltua sanoa ettei _kukaan_ vastaa, mutta ei synny ollenkaan samanlaista keskustelus kuin mennäpäivinä.
 

Yhteistyössä