Turvallisinta lie kun ei osta lidl mitään syötävää

Jospa se salmonella on laitettu jo siellä makkaratehtaalla, eikä lisätty myyntipisteessä.

Vaikka mistä minä mitään tiedän.
Oot hauska!😁🥰

Tuota tuotetta myydään mahdollisesti ainoastaan liiterissä.
Ei kannata tukea mitään sakuja/hollannikkaita/italoja/epsanjalaisii
kun voidaan ostaa ihan kotimaistakin tai tukea suomalaisia kauppaketjuja.❤

LIdlissä on töissä suomalaisia. Etkö halua tukea työllistymistä?
Laitetaan joku suomalainen kauppa tilalle!
Koska meillä on ollut aiemmin jo valintalato niin Lidl:stä on (lempinimensäkin vuoksi) luontevaa tehdä Liiteri.🤗 Aatun valinta tai natsimarketti ei olis kovin kutsuvia?

Enimmäkseen tosi kömpelöitä letkautuksia eikä asiajuttuihin juurikaan ota kantaa
Algomalla on aivan ihania aivoituksia - itse nautin niistä valtavasti.❤️

Kysytäänkö sinulta jatkossa mihin pitää ottaa kantaa ja miten on sopivaa kirjoitella, että olisit tyytyväinen?😁

Algomalla on aivan ihania aivoituksia - itse nautin niistä valtavasti.

Kysytäänkö sinulta jatkossa mihin pitää ottaa kantaa ja miten on sopivaa kirjoitella, että olisit tyytyväinen?
Mielestäni Algoman vastaus oli ihan ok. Aloittaja moitti kauppaketjua salmonellasta ja Algoma vain toi mahdollisuuden esille, että salmonella oli jo jalosteessa silloin, kun se tuli kauppaan.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Seuraavan kerran laitan tuplasti ässiä lisää.
Lähiseudulla kohta avataan uusi Lidl. Siellä on luultavasti väljemmät käytävät.
Pullatiskillä on vaivalloista asioida nykyisessä kaupassa ympärillä survovien asiakkaiden lomassa.
Vaikka ootkin vähän kyyninen välillä niin en tajua mikä sussa on, mutta pidän sinusta hahmona tosi paljon!🥰🫣

Älä mätä sitä pullaa liikaa, siinä on huonoja kasvisrasvoja ja liikaa hiilareita - en nyt niinkään painonhallinnan kannalta tuota tarkoita vaan ne hiljaiset tulehdukset.🧐

Alepan täti uusilla väljemmillä käytävillä:
giphy.gif

Kyllä niitä pöpöjä on vaikka missä elintarvikkeissa välillä, takaisin on vedetty myös rainbow vauvanruokaa ja nyhtökauraa jota myydään useissa ketjuissa.

Yhteistyössä