Salamista löytyi salmonellaa Lidlissä – älä syö!
Salamitangoista otetuissa valvontanäytteissä on havaittu salmonellaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oot hauska!Jospa se salmonella on laitettu jo siellä makkaratehtaalla, eikä lisätty myyntipisteessä.
Vaikka mistä minä mitään tiedän.
Kirjoita ihan vain suomeksi voisarvi niin onnistuu oikeinkirjoitus.croisantin, croissantin
Oot hauska!
Tuota tuotetta myydään mahdollisesti ainoastaan liiterissä.
Ei kannata tukea mitään sakuja/hollannikkaita/italoja/epsanjalaisii
kun voidaan ostaa ihan kotimaistakin tai tukea suomalaisia kauppaketjuja.
Enimmäkseen tosi kömpelöitä letkautuksia eikä asiajuttuihin juurikaan ota kantaaOot hauska!
Tuota tuotetta myydään mahdollisesti ainoastaan liiterissä.
Ei kannata tukea mitään sakuja/hollannikkaita/italoja/epsanjalaisii
kun voidaan ostaa ihan kotimaistakin tai tukea suomalaisia kauppaketjuja.
Laitetaan joku suomalainen kauppa tilalle!LIdlissä on töissä suomalaisia. Etkö halua tukea työllistymistä?
Seuraavan kerran laitan tuplasti ässiä lisää.Kirjoita ihan vain suomeksi voisarvi niin onnistuu oikeinkirjoitus.
Algomalla on aivan ihania aivoituksia - itse nautin niistä valtavasti.Enimmäkseen tosi kömpelöitä letkautuksia eikä asiajuttuihin juurikaan ota kantaa
Mielestäni Algoman vastaus oli ihan ok. Aloittaja moitti kauppaketjua salmonellasta ja Algoma vain toi mahdollisuuden esille, että salmonella oli jo jalosteessa silloin, kun se tuli kauppaan.Algomalla on aivan ihania aivoituksia - itse nautin niistä valtavasti.
Kysytäänkö sinulta jatkossa mihin pitää ottaa kantaa ja miten on sopivaa kirjoitella, että olisit tyytyväinen?
Vaikka ootkin vähän kyyninen välillä niin en tajua mikä sussa on, mutta pidän sinusta hahmona tosi paljon!Seuraavan kerran laitan tuplasti ässiä lisää.
Lähiseudulla kohta avataan uusi Lidl. Siellä on luultavasti väljemmät käytävät.
Pullatiskillä on vaivalloista asioida nykyisessä kaupassa ympärillä survovien asiakkaiden lomassa.