M mojca Uusi jäsen 03.09.2010 3 0 1 26.04.2011 #1 Koivun siitepölyä pukkaa jo ja pitäisi ostaa lääkettä, mutta imetän. Onko kokemuksia mikä lääke olisi turvallinen?
Koivun siitepölyä pukkaa jo ja pitäisi ostaa lääkettä, mutta imetän. Onko kokemuksia mikä lääke olisi turvallinen?
HyäkkäysVaunu Aktiivinen jäsen 13.04.2010 3 270 0 36 Päijät-Häme 04.05.2011 #2 Mä oon sitkutellu pelkkän suolatippasuihkeen kanssa... Muista kävisin lääkärin kautta.
M mami2010 Jäsen 08.02.2010 146 0 16 09.05.2011 #3 En tiedä imetyksestä, mutta raskausaikana lääkäri sanoi, että heinix on turvallinen. Joku nenäsuihke oli myös käytössä, mutta en muista merkkiä valitettavasti.
En tiedä imetyksestä, mutta raskausaikana lääkäri sanoi, että heinix on turvallinen. Joku nenäsuihke oli myös käytössä, mutta en muista merkkiä valitettavasti.