Turvakaukalot/rattaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Graco
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Graco

Vieras
Jos jollakulla käytössä Gracon matkarattaat joihin saa kiinnitettyä kaukalon, onko toimineet ja mikä ratasmalli teillä on ollut? Lähinnä rattaat tulevat sisäkäyttöön, siis kauppamatkoille yms, kun vaunut tuntuvat turhan suurilta moiseen, ja mahtuvatkin hiukan huonosti kyytiini.

Auto Baby ja matkarattaina Miraget, hyvin ovat toimineet yhdessä, ei tarvitse raahata kaukaloa ympäriinsä (etenkin kun on aika painava) eikä irrottaa vauvaa kaukalosta.

auto baby ja sit rattaina ultimat, olen ollut enemmän kuin tyytyväinen, autoilin paljon äitiyslomalla ja olivat superkätevät kun kliks vaan rattaisiin ja ei tarvinnut tyttöä nostella mihinkään

Meillä on kans käytössä Gracon rattaat&kaukalo-yhdistelmä ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen. Kaukalo ostettiin uutena, rattaat käytettynä. Pidän rattaita tällähetkellä vielä koko ajan autossa, niin on sitten aina mukana. En muista rattaiden tarkempaa mallia (oisko ollut Voyagerit, niiden tilalle on joka tapauksessa tullut joku uusi malli), niissä on edessä ""kaksoisrenkaat"" ja takana yhdet. Menevät todella näppärästi kasaan ja auki.

meillä on myös kaukalo jalustalla ja miraget.Olen todella tyytyväinen!EI parempaa keksintöä voi ollakaan:) On niin kätevää siirtää kaukalo autosta rattaisiin ja jatkaa matkaa.ei tarvitse vöitten kans värkätä eikä kantaa kaukaloa.rattaaat kääntyvät pienessä tilassa ja niitten kanssa mahtuu ahtaisiinkin paikkoihin kulkemaan.
Koko kesän ollaan vauvan kanssa ulkoiltu tolla yhdistelmällä ja vaunut ostettiin vasta nyt.

Suosittelen ja yhdyn edellisiin viesteihin! Ainoa huonopuoli Gracon kaukalossa oli kesällä, että se oli aivan tajuttoman kuuma. Toinen miinus on se, että meillä turvakaukalo kiinnitetään autossa vielä ""tekakkaan"" (joka on tosi näppärä) ja koska meillä on isokoinen poika (4kk), niin nyt jo jalat osuu istuimeen (vauvahan istuu selkä menosuuntaan) eli ei meinaa enää mahtua.

Yhteistyössä