Turvakaukalon + jalustan lähetys matkahuollon kautta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Pitäis lähettää eikä oo aikaisempaa kokemusta. Katselin matkahuollon sivuilta noita hintoja, mutta en saanut oikein tolkkua. Oletteko lähettäneet ja mitä suunnilleen maksanut?

Vaihtoehtona oli että myös vastaanottaja voi maksaa, mutta mitä jos vastaanottaja ei nouda pakettia? Jääkö se postimaksu silloin minun maksettavaksi?

Mä lähetin ja rahti oli melki 40e! Melko kallista mun mielestä.. Jos vastaanottaja ei nouda, rahti jää sun maksettavaks, eli joudut maksamaan sen matkan molempiin suuntiin. Mutta miksei vastaanottaja maksa sitä rahtia myös etukäteen sun tilille?

[QUOTE="Sadie";28533711]Mä lähetin ja rahti oli melki 40e! Melko kallista mun mielestä.. Jos vastaanottaja ei nouda, rahti jää sun maksettavaks, eli joudut maksamaan sen matkan molempiin suuntiin. Mutta miksei vastaanottaja maksa sitä rahtia myös etukäteen sun tilille?[/QUOTE]

Juuri siksi että en tiedä tarkalleen mitä rahti maksaa. No, kyseinen kaukalo maksaa 200€, jos ostaja jostain syystä jättäisi sen noutamatta niin se 80€ menisi toki tuosta sitten ja kaukalo palautuisi minulle. Tuskin niin käy kun kyse suht hintavasta tavarasta jonka maksaa etukäteen, mutta eihän sitä ikinä tiedä :)

[QUOTE="vieras";28533750]Juuri siksi että en tiedä tarkalleen mitä rahti maksaa. No, kyseinen kaukalo maksaa 200€, jos ostaja jostain syystä jättäisi sen noutamatta niin se 80€ menisi toki tuosta sitten ja kaukalo palautuisi minulle. Tuskin niin käy kun kyse suht hintavasta tavarasta jonka maksaa etukäteen, mutta eihän sitä ikinä tiedä :)[/QUOTE]

Mulla muuten sisälty siihen 40 euroon bussiennakko.. Ja niin, eihän sitä ikinä tiedä..

[QUOTE="Sadie";28533759]Mulla muuten sisälty siihen 40 euroon bussiennakko.. Ja niin, eihän sitä ikinä tiedä..[/QUOTE]

Ok. Bussiennakkoa en viitsi käyttää, koska sit ne ainakin jää kaikki mun maksettavaksi jos ei nouda!

Yhteistyössä