turvakaukalo matkiksiin ilman adapteria

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nilLa90
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nilLa90

Vieras
Hei! Onko kenelläkään kokemusta että voiko turvakaukalon laittaa matkarattaisiin ilman adapteria? Eli niin että se on tukevasti siinä makuutilassa nojaten vaikka turvakaareen? Vai pitääkö aina olla adapteri? Meillä on Gessleinin matkarattaat ja Britaxin kaukalo.
 
Hei! Onko kenelläkään kokemusta että voiko turvakaukalon laittaa matkarattaisiin ilman adapteria? Eli niin että se on tukevasti siinä makuutilassa nojaten vaikka turvakaareen? Vai pitääkö aina olla adapteri? Meillä on Gessleinin matkarattaat ja Britaxin kaukalo.

Suurimpaan osaan Gessleinistä saat adapterit, joihin sopii Gracon turvakaukalo.

Meillä oli aikoinaan Gracon matkikset ja niissä Britaxin kaukalo ja hyvin pysyi.
 
eiköhn ne pysy tukevasti jos mahtuu hyvin siihen rattaiden turvakaaren ja selkänojan väliin.. kuhan ei vaunut kaadu.. eli kauppakeskuskäytössä varmaan ihan jees, mutta bussiin en välttämättä menis.
 
Meillä on brio primo kaukalo ja jyskistä ostetut nalle puh matkikset. Ihan tulevasti saa laitettua siihen, tosin jos on esim. iso kynnys niin pidän kyllä varmuuden vuoksi kaukalosta kiinni kun ei se tosiaan ole siinä millään adapterin kautta kunnolla kiinni. Mutta ihan ok systeemi on ollut, tulevaisuudessa kyllä varmaankin menee molemmat vaihtoon kun/jos kolmas tulee loppuvuodesta.
 

Yhteistyössä