turvakaukalo/ istuin, apua idiootille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimonmami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mimonmami

Jäsen
13.10.2008
609
0
16
Nyt on tunnustettava, että minä en ymmärrä istuimista vielä mitään. Meillä on kaukalo, mut en ole siihen tyytyväinen. Jotenki huteran olonen, merkki on Chicco. Kova ja epämukavan näkönen vauvalle. Vauva on 3kk, painaa ripauksen alle 7kg. Tuntuu et olis jäämässä jo pieneksi, tyttö on aika isokokoinen. Ei kuitenkaan tuu pää tai jalat yli (vielä, ei varmaan mene kauaa) Mitä tehdä? Mikä kannattaa hommata seuraavaksi? Oliko jotain 9kg:sta ylös? Pitääkö kitkuttaa kaksi kiloa vielä tuolla kurjalla? En tahtoisi :(

Mikä helvetti on kolmipistekiinnitys, entä viisipiste? Sen tiedän että Isofixiä ei meidän Peugot 206ssa ole, sen katsoi liikkeessä setä. Onko vöillä kiinnitettävä yhtä turvallinen, vai onko vaihdettava autoa? Koitin noista vanhoista ketjuista katsella mut oon niin uninen et kaipaisin vaan vastauksen nyt.. :p |O

Merkkiehdotuksia? Römeriä olen monasti nähnyt. Tahdon semmosen mikä on vauvalle mukava, max 300e. Liikkeestä vai käytettynä?

tavan turvavyö mikä on autossa on kolmipiste, kolesta pisteestä kiinni autossa. istuimessa voi olla 5pistevyöt, kiinni istuimessa viidestä kohtaa.

hae apua. ja laita lapsi selkä menosuuntaan.

Meillä on tää istuin

http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=782&valikoimaid=6

hyvä on ollut. meille oli tärkeetä et sen saa selkä menosuuntaan. tuon voi kääntää vielä toisinkin päin, jos tulee liian ahdasta lapsen kasvaessa.
on tilava ja jalkatilaa on hyvin meidän n. 90cm 12kg lapselle.
tosin hintaahan tuolla on...

Alkuperäinen kirjoittaja hox:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Hei, olikos se niin että jos jalat tulee yli niin se ei vielä haittaa? :ashamed:

kumpi mieluumin, jalat koukussa vai luutumattomat rinta ja kaularanka koukussa? alle 3v kyse?

Nyt en ymmärtäny tuota kysymystä mutta kyseessä siis vauva joka vajaa 10kk jolla vähän tulee jalat turvakaukalosta yli. :D

Yhteistyössä