Turvaistuinkeskustelu lukittu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Beep

Vieras
Eilinen turvaistuinkeskustelu on ilmeisesti lukittu, kun siihen ei pääse kirjoittamaan.

Olin laittanut kuvan meidän pojan istuimesta, ja sitä kommentoitiin huonoilla sivutörmäyssuojilla. Tuli kyllä olo, että miksi Britax tekisi istuimia, ja lastentarvike suosittelisi sellaista meille, jos se olisi ihan paska!

Comments??

No en mä nyt sanoisi että se on ihan paska, mutta ei siinä kyllä kunnollisia sivutörmäyssuojia ole, senhän näkee perssilmälläkin.

Ja mä en ehtinyt edes osallistua siihen keskusteluun :'( :snotty: :snotty: Meinasin kirjoittaa, eikä sitten enää pystynytkään... No, kyllä se ehkä vähän venahti se ketju, eikä se keskustelu oikein enää edennyt :D

Kyllähän ne olisi voineet jonkun toisenkin mallin sitten myydä??

Ja ei ne muutkaan istuimet niin kauhean korkeita olleet sivuilta.

Se on vain outoa, että Britax valmistaisi istuinta joka on susi.

Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Kyllähän ne olisi voineet jonkun toisenkin mallin sitten myydä??

Ja ei ne muutkaan istuimet niin kauhean korkeita olleet sivuilta.

Se on vain outoa, että Britax valmistaisi istuinta joka on susi.

Ei kai se nyt mikään ihan susi ole? Siinä vaan on huonot sivutörmäyssuojat.

Mä en kyllä näe tässäkään sivutörmäyssuojia??
1726-400x500.jpg

briozento%202007.jpeg

Näkyyköhän toi... Meillä on kaksi noita istuimia, ja tosi tyytyväisiä on oltu. Siinä törmäystestissä tuo oli vakaimmasta päästä. Mutta jossain arvostelussa tuo sai kuitenkin vain välttävän arvosanaksi, kun vie paljon tilaa selkä menosuuntaan asetettuna, vöiden reititys on hankala (en ole kyllä huomannut) ja päällinen on hankala puhdistaa (ei ole vielä ollut tarvetta puhdistaa) ja lapsi näkee huonosti ympärilleen (no, se on se "hinta" minkä saa maksaa hyvistä sivutörmäyssuojista) ja asentaminen on kuulemma erittäin hankalaa (me saimme siihen aluksi apua, ja kun sen oppi niin helppoa se on)...

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
briozento%202007.jpeg

Näkyyköhän toi... Meillä on kaksi noita istuimia, ja tosi tyytyväisiä on oltu. Siinä törmäystestissä tuo oli vakaimmasta päästä. Mutta jossain arvostelussa tuo sai kuitenkin vain välttävän arvosanaksi, kun vie paljon tilaa selkä menosuuntaan asetettuna, vöiden reititys on hankala (en ole kyllä huomannut) ja päällinen on hankala puhdistaa (ei ole vielä ollut tarvetta puhdistaa) ja lapsi näkee huonosti ympärilleen (no, se on se "hinta" minkä saa maksaa hyvistä sivutörmäyssuojista) ja asentaminen on kuulemma erittäin hankalaa (me saimme siihen aluksi apua, ja kun sen oppi niin helppoa se on)...

Meillä on kans tämä ja oon tykänny. Meillä siirryttiin suht varhain tohon ja sekin oli plussaa ku sai kaukalomaiseen asentoon laitettua.

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
briozento%202007.jpeg

Meillä on kans tämä ja oon tykänny. Meillä siirryttiin suht varhain tohon ja sekin oli plussaa ku sai kaukalomaiseen asentoon laitettua.

Tosta sanottiin myös ettei se ole vakaa. Mä en saa noita meidän kapineita heilumaan kuin ehkä puolisen senttiä vaikka miten revin. Kyllä se mun mielestä on melkoisen vakaa...

Ja toi meneekin pitkään, 25kg asti.

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
ainakin tossa ekassa on tossa niskan/pään sivusuojat?

On, niskalle ja päälle nimenomaan. Mutta tossa kun laitoin ton zenton kuvan, niin lapsi istuu siinä "syvemmällä" ja suojaa tulee hienosti myös koko kropalle. Noissa on kovasti eroja.

Eikä ole nyt tarkoitus mollata kenenkään istuinvalintoja, kunhan vaan vertailen noita.

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
ainakin tossa ekassa on tossa niskan/pään sivusuojat?

On, niskalle ja päälle nimenomaan. Mutta tossa kun laitoin ton zenton kuvan, niin lapsi istuu siinä "syvemmällä" ja suojaa tulee hienosti myös koko kropalle. Noissa on kovasti eroja.

Eikä ole nyt tarkoitus mollata kenenkään istuinvalintoja, kunhan vaan vertailen noita.

niin..kyllä varmaan jokainen ostaa sellasen minkä pystyy ja haluaa luonnolisesti et lapsi olis turvassa :D

Meillä on muuten oikeastaan kolme istuinta. Kolmas on tuo Volvon integroitu istuin. Eli sen saa vedettyä esiin takapenkin keskeltä. Joku 15kg eteenpäin siihen saisi laittaa, mutta se on ihan kuin tuoli vaan, siinä ei ainakaan ole minkäänlaisia suojia missään kohtaa, mutta kai sekin hyväksytty on :D

Yhteistyössä