M
mami2006
Vieras
Heippa!
Tarvitsisin apua turvaistuimen ostoon. Haluaisin ostaa kakkosistuimen pakettiautoon. Ongelma on se että istuin ei saa olla liian iso jotta vaihdekeppiä voi vielä käyttää. Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta? Minkä merkkinen istuin olisi hyvä. Lisäksi olisi hyvä jos istuimen saisi helposti pois ja takaisin, ilman erillisiä tukivarsia tai vöitä. HAnkalaa tämä lapsen varustelu.
Tarvitsisin apua turvaistuimen ostoon. Haluaisin ostaa kakkosistuimen pakettiautoon. Ongelma on se että istuin ei saa olla liian iso jotta vaihdekeppiä voi vielä käyttää. Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta? Minkä merkkinen istuin olisi hyvä. Lisäksi olisi hyvä jos istuimen saisi helposti pois ja takaisin, ilman erillisiä tukivarsia tai vöitä. HAnkalaa tämä lapsen varustelu.