turvaistuin lapsen parhaaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minä

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
3 471
0
36
kauhistutti lukea aamun hesarista, kun 1 v 3 kk tyttö kuoli pudottuaan henkilöautosta tielle bussin eteen Vantaalla. Turvaistuinta ei oltu käytetty...Välillä täällä palstoilla saa lukea äideistä, jotka eivät viitsi siirtää istuinta toiseen autoon tai laittaa isompaa turvavöihin pienellä matkalla. Kyllä ihmettelen heidän arvomaailmaansa. Pienen meistä aikuisista riippuvaisen elämä vaarannetaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.10.2005 klo 12:52 Minä kirjoitti:
kauhistutti lukea aamun hesarista, kun 1 v 3 kk tyttö kuoli pudottuaan henkilöautosta tielle bussin eteen Vantaalla. Turvaistuinta ei oltu käytetty...Välillä täällä palstoilla saa lukea äideistä, jotka eivät viitsi siirtää istuinta toiseen autoon tai laittaa isompaa turvavöihin pienellä matkalla. Kyllä ihmettelen heidän arvomaailmaansa. Pienen meistä aikuisista riippuvaisen elämä vaarannetaan.

Just luin saman jutun lehdestä. :'( :'( Usein näkee pieniäkin lapsia ihan irrallaan autossa, ei turvaistuimia eikä edes turvavöitä!Ei tulisi mieleenkään...

No kyllä lapsen paikka autossa on olla kiinnitettynä turvaistuimeen tai kaukaloon. Aikuisen huolimattomuus ja välinpitämättömyys koitui 1-v. kohtaloksi. Sääliksi käy äitiä. Lapsi murskaantuu bussin alle.

Mulla on yks kaveri jonka poika raplaa ittensä aina irti vöistä...

Olen useammin kun kerran pysähtyny moottoritiellä ku npoika on pomppinu pitkin autoa....
Tätä nykyä poika ei tahdo millään suostua mun kyytiin...
Poika täytti just kaks