Turusta ketään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vain

Vieras
ketä kertois että onko turussa sellasta baaria tai vastaavaa mis kävis vähän vanhempaa porukkaa kun esim onnellassa?? musta tuntuu et tyttöjen kanssa kun lähtee ulos niin joka yökerhos on ihan mukulia kaikki vaikken itekkää niin vanha ole mut kuiteski... niin mis tääl käy kaikki vähän vanhemmat? :o

no mut eikös se oo sellanen "humppabaari"? :) vai oonko ymmärtäny väärin? ja mulla ei taida oma ikä riittää sinne mut ärsyttää käydä tuolla onneloissa sun muissa kun siellä ihmiset juoksee karkuun kun kertoo et on yksinhuoltaja :D

Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:
no mut eikös se oo sellanen "humppabaari"? :) vai oonko ymmärtäny väärin? ja mulla ei taida oma ikä riittää sinne mut ärsyttää käydä tuolla onneloissa sun muissa kun siellä ihmiset juoksee karkuun kun kertoo et on yksinhuoltaja :D

miks se pitää heti kertoo kaikille tuntemattomille ekaks?
Jos vaikka kertoisit ensin itsestäsi jotain muuta ja sit kun
oot tuonu oman persoonasi julki ni voit ehkä joku toinen kerta alkaa puhuu lapsesta/lapsista jos homma etenee.Silloin on ehkä
parempi sauma et ne ei juokse heti karkuun:D

no en mä sitä tietenkään heti kerrokkaan mut en mä nyt muutenkaan halua tähän elämäntilanteeseen ketään ketä sitä asiaa jotenki kavahtaa... eikä kiinnosta edes katella niin nuoria miehiä ku mitä tuolla nyt yleensä on... ja ehkä se baari nyt muutenkaan ei oo mikään paras paikka mut nyt on pitkästä aikaa ollu sellanen olo et tähän elämään mahtuiski se mies mut en oikeen tiedä mist sellanen löytyis :D jos löytyy :)

Yhteistyössä