no enköhän mä teille jotain keksi, joten pidetään nyyttärit sitten toisella kerralla =)Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2006 klo 19:36 duffeli kirjoitti::wave: me ollaan tulossa nytkiksen luokse ellei mitään merkillistä tapahdu =) .
Laitoinkin jo yv:tä nytkypyllylle ja vilinäidille mutta unohdin kysellä tarkemmin nyyttärimeiningistä; sovitaanko lähempänä että kuka tuo mitäkin vai meinasko nytkis heittäytyä vallan leipuriksi ?!
no meidän pihalle voi kyllä nukuttaa rattaissakin, meiltä saa vaikka lainatakin, niin ei tarvii omia tuoda? saat sitten sinä itse kahvitella rauhassa =)Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2006 klo 20:26 Lutra lutra kirjoitti:Meidän tyty ei nuku kunnolla sisätiloissa, joten mä en viitsi tuoda häntä kylään huutamaan väsymystään. Treffaillaan sitten joskus ulkona. =)
Muuten hyvä idea, mutta mulla on tuo hyperenerginen pojukin. Mä en pystyisi nukuttamaan tytyä ja katsomaan samalla pojun perään. Mähän sanoin, että pojun takia tarvitsee treffata aidatulla leikkikentällä. Hän sentään istuu rattaissa nätisti, että esim. Mylly-treffit onnistuu.Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2006 klo 20:30 nytkypylly kirjoitti:no meidän pihalle voi kyllä nukuttaa rattaissakin, meiltä saa vaikka lainatakin, niin ei tarvii omia tuoda? saat sitten sinä itse kahvitella rauhassa =)