Turun suunta

juu, ehdottomasti =) missä päin tavattaisiin?? olisko mylly mitään, siellä on kuitenkin sisätilat, ja lapsille leikkipaikkaa... seikkailupuistokin olisi kesällä kiva, mutta kun ei säästä koskaan tiedä... kurjaa, jos sataa kaatamalla.. koskakoska??? *innokkaana*
 
Seikkailupuistoon ensi viikolla?

Mulle kävisi parhaiten keskiviikko tai torstai. Aamupäivällä klo 10-> tai iltapäivällä klo 14.30->. Mites muille?

Eikös siellä Seikkailupuistossa ole aidattukin leikkikenttä? Meidän poju tarvitsee aidat ympärilleen, kun mä en tytyn takia ehdi koko ajan katsoa hänen peräänsä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2006 klo 21:18 Lutra lutra kirjoitti:
Seikkailupuistoon ensi viikolla?

Mulle kävisi parhaiten keskiviikko tai torstai. Aamupäivällä klo 10-> tai iltapäivällä klo 14.30->. Mites muille?

Eikös siellä Seikkailupuistossa ole aidattukin leikkikenttä? Meidän poju tarvitsee aidat ympärilleen, kun mä en tytyn takia ehdi koko ajan katsoa hänen peräänsä.
Mekin voitaisiin hypätä tähän pinoon mukaan, jos joukkoon vielä sopii =) !?
Asutaan ihan lähellä Seikkailupuistoa joten meillekin kävisi loistavasti treffit siellä. Keskiviikkona mennään pienen kanssa hammashoitajalle aamupäivällä joten se iltapäivä olisi meillekin paras vaihtoehto.
Seikkailupuistossa ei itessään ole (kunnon)aitoja ympärillä mutta ihan siinä vieressä on kaupungin leikkipuisto joka on aidattu; aamupäivällä (n.klo 9-13) se on puistotätien käytössä mutta iltapäivisin vapaana =) .

Lutralle kiitokset vielä vinkistä-olisi jäänyt tämä pino huomaamatta ;) =) !

 
pikkuviikinki
minulla on kaverin polttareiden suunnittelu ilta keskiviikkona klo:17.00 alkaen paraisilla joten ke ei kyllä sovi, mutta torstai olisi sopinut minulle erinnomaisesti.
 
Tavataanko siellä aidatulla leikkikentällä?

Mä aion sinne suunnistaa mustien kolmipyöräisten tuplarattaiden kanssa keskiviikkona noin klo 14-14.30, jos ei ole sadesää. Murmeliina tuntisi minut ilman rattaitakin. =)

Minkäs ikäisiä lapsia on tulossa? Onko joillekin ehdottoman pakollista päästä varsinaiseen Seikkailupuistoon?
 
Jos vaan sää on suosiollinen niin ollaan tulossa; asutaan lähellä joten kävellen tullaan ja meillä on tummansiniset/ruudulliset vaunut - matkustaja on vähän reilun vuoden =) !
Paikalla ei ole väliä kun meidän pieni on kaikkea muuta kuin aktiivinen ;) .

 
moi!
ja mekin ollaan tulossa, jos vaan ei kaatamalla sada,
pidetään bd =)
minä isokokoinen ja pitkä, tytöt 5vee ja 1vee ja
mä tunnen duffelin ja duffeli tuntee minut, vaikka sainkin sen vasta tänään selville =) (sohvakauppoja kuulemma tehty, örppi valaisi mua :D ) nähdäänkö siis siinä aidatulla leikkipuistolla??
kivaaaa!! =)
 
heippa!!

Mekin tullaan jos vaan on hyvä ilma ja nytkypyllyn tiiän huuto.netin kauttaa ja vilinäitin tiiän muilta treffeiltä
Juu ja meit ei voi olla tunnistamatta, äiti on ku norsu ja kakarat ihan riiviöitä :D
 
Mää tuun kans, kun kerran tulee tuttujakin, jos vaan anoppi päästää. Tullaan sitten vasta kahden jälkeen - pienellä varauksella siis kuitenkin, kun on tuo vieras... Me ollaan siis äiti ja 1-v. tyttö ja me ollaan ne maailman tavallisimman näköset ihmiset :D Joitain tapasinkin jo talvella treffeillä Hesellä ja nytkiksen ja duffelin tunnenkin. Toivottavasti nähdään huomenna!
 

Yhteistyössä