Tervetuloa munkin puolesta uusille.
Jen_nille myös tervetuloa, mutta tuli mieleen, että tuolta löytyy myös ketju Turun seudun loppuvuoden odottajille. Vaikka ei ketään varmaan haittaa, jos täällä mieluummin heilut =)
Ahkerat täällä puhuu kaiken maailman bodypumpeista sun muista, mä en voi sellasia edes harkita
Selkä tai lonkka ei päästä edes kävelylle, niin eipä tässä auta muu kuin laiskotella ja turvota. Ottaa kyllä päähän, niin tekisi mieli lähteä edes lenkille, mutta jo 5 minuutin kävely aiheuttaa liikaa tuskaa ja kävelen sit ku joku Notre Damen kellonsoittaja.
Tervetuloa
Muruli, ymmärrän sua oikein hyvin. Itse en vieläkään uskalla luottaa, että kaikki tosiaan tulee menemään hyvin loppuun asti. Mies on mun mielestä ärsyttävä, kun ei ollenkaan ole varautunut mihinkään ikävään. Joka ultraankin se on vaan tullut vauvaa "ihastelemaan", eikä tajua että niihin on oikeesti joku syykin. Mutta mä oonkin ihan yliherkkä ja se on ihan päinvastanen. Ostin tossa rv 10 tienoilla kotidopplerinkin, kun olin ihan varma(taas kerran), että nyt sen pikkusen sydän ei enää lyö. Onneksi nyt tyyppi myllertää siihen malliin ettei tarvii dopplerilla enää varmistella. Suosittelen sellasta muuten kaikille hermoheikoille, ei maksa uutenakaan ku 40 ja mä löysin käytettynä 20, mutta maksaa kyllä itsensä moninkertaisesti takaisin mielenrauhan merkeissä.
Eilen taas ajattelin, että jotain on pahemman kerran vialla. Vauveli potki ihan tuonne alapäähän, siis niin alhaalle, että olin varma, että nyt se tulee ulos. Tuntui oikeesti siltä että se olisi ollu jo pikkusen kohdunsuusta ulos. Googlettelin sitten asiaa, enkä ollut ainoa joka tuollaista tuntee, mutta moni oli ihan yhtä varma ulostulosta kuin minä. Todella ikävä tunne, toivottavasti kukaan muu ei joudu samaa tuntemaan. Nyt on onneksi kääntynyt toiseen asentoon ja potkut tuntuu taas normaaleilta.
Tosi hienoa
Lumimyrsky, että teillä on pysynyt vielä mammaryhmä kasassa, toivotaan että meidänkin ryhmä pysyy tiiviisti yhdessä.
Ja mäkin kannattaisin sitä face-ryhmää. Voihan sen nyt jo luoda ja liittyköön kaikki sitten kun hetki on sopiva. Itse olen kuitenkin humattavasti ahkerampi facettelija kuin täällä palstoilla käyvä.
Tänään onkin jännä päivä. 3/4D ultra edessä. Ensisijaisesti tietysti lapsen hyvinvointi kiinnostaa(vastahan tämä on 5.ultra
), mutta kieltämättä sukupuolikin on erittäin tervetullut tieto. Se ei rakenneultrassa selvinnyt tai sitten kätilö ei vaan halunnut kertoa?
Me käytiin ostamassa viikonloppuna jo hoitopöytä. Käytettynä löysin ihanan, ison, jämäkän ja vielä nätinkin. Ei oikein ne Ikean lastulevyrimpulat kiinnostanut, joten maksoin mieluummin saman rahan kunnon hoitopöydästä, jossa on tilaa ja LAATIKOT(ne avohyllyt tuppaa aina olemaan epäsiistin näköisiä).
Onko muut hankkinu jo paljonkin tavaraa? Mä en ole hankkinut kun ton hoitopöydän ja jonkun verran unisex vaatteita. Miehen yli-innokkaat sukulaiset osti jo kylpyammeen, mutta niin paljon vielä ostettavaa, että kauhistuttaa.
Nyt mun täytyy lopettaa, kun tää teksti lähentelee jo romaania.
Tuun kertomaan ultrakuulumiset myöhemmin, voi kun kaikki olisi hyvin....edelleen.
Gääryle 23+2