Kyllä siellä on kirppari Sunnuntaina aamulla, Siellä on paljon myyjiä ja tavaraa jos hieno ilma.
Pari kertaa oon käyny tänä kesänä, juhannus viikonloppuna ei ollut oikein ketään kun ihmiset on poissa kaupungista ,mutta heinäkuun alkuviikonloppuna oli tosi paljon porukkaa. Kannattaa mennä heti aamulla aukeaa muistaakseni kahdeksalta,